Aviseringar
Rensa alla

allt är så krångligt.:(


Ämnesstartare

Min bästa kompis Pontus är kär i mig.Innan trodde han att jag gillade honom också,men för tre veckor sen berättade jag att jag bara gillar honom som kompis,inget mer.
(Jag är "på g" med en annan kille som heter Andreas)

& för två veckor sen skrev pontus kompis Daniel såhär till mig på facebook : Jag tycker verkligen att du ska satsa på Pontus,han gillar dig massor.
jag : alltså jag gillar bara pontus som kompis..
daniel : jasså..för han säger till alla att du gillar honom?
jag : nej , det har jag aldrig sagt? 😮
han : nähe...han sa det till mig typ förra veckan iaf.

så jag sa till pontus en gång till att jag bara gillade honom som KOMPIS , inget annat.

Samtidigt började jag smsa med Daniel, han är verkligen HUR snäll och härlig som helst.Vi snackade i telefon hela tiden också , och han sa att han började få känslor för mig , men han kände sig jätte taskig mot Pontus eftersom att Pontus gillar mig.
Och jag är ju på g med Andreas , så jag och Daniel snackade lite "i smyg".

Sen i förgår & igår, träffade jag Pontus , Daniel och två andra killar på stan. det var så sjukt jobbigt ! Pontus höll om mig , försökte pussa mig och sånt fastän han vet? att jag bara gillar honom som kompis.Och Daniel såg ju allt det , han såg så himla ledsen ut..
& sen har ju jag andreas med..som jag slutar att tänka på när jag är med Daniel.

Alltså jag vet knappt hur jag känner längre. Allt är så himla krångligt.
Daniel gillar mig. Pontus gillar mig och han är kompis med daniel ( men han vet ju inte att jag och daniel snackar) och sen andreas som också gillar mig, som är iväg på en resa..och jag vet inte hur jag känner för honom längre , vet inte heller hur jag känner för Daniel.

åhhh jag vet inte vad jag ska göra , allt är så krångligt..

ingen fattar nog texten.
men endå , skönt att skriva av sig lite.
vet inte ens om ni kan ge mig något tips , för det verkar meningslöst.
Vet inte ens vad jag vill längre , 🙁

och jag känner alla domma killarna rätt väl. så vill inte förlora någon.


   
Citera

försök ha alla som bara kompisar ba


   
SvaraCitera

amen säg till daniel att han ska säga till pontus att du gillar andreas o säg till andreas att han ska säga till daniel att du gillar honom o samma sak pontus fast tvärom da?


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

det var så sjukt jobbigt ! Pontus höll om mig , försökte pussa mig och sånt fastän han vet?

seriöst du skulle sparkat han emellan benen, det är ju sexuellt utnyttjande.. eller något, finns säkert nån smart nisse som kan namnet MEN det är i alla fall omoraliskt, spöa skiten ur han.

Nh men mitt råd, låt dig inte bli utnyttjad igen av han Pontus nooben igen, och säg som det är till dom, säg till dom vem du gillar mest och att du inte vill att dom andra två håller på med dig på ett sexuellt sätt..

eller så blir du ihop med alla, det funkar för vissa.


   
SvaraCitera

Instämmer med ovanstående.

Och kom ihåg det är inte bara dina känslor som spelar roll, jag är nog ganska säker att minst en av dem känner sig inte så värst god till mods.

Jag själv skulle må förfärligt och känna hur någon nöstintill utnyttjar mig och sårar mig så. Kärlek är något så känsligt, kom bara ihåg det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja..
jag vet inte vilken jag gillar utav daniel och Andreas , andreas och jag har ju något mer seriöst men när jag är med Daniel blir jag mycket gladare och andreas försvinner typ i tankarna .. känner mig förjävlig mot Andreas 🙁 jag kan lixom säga allt till Daniel , han vet ju hur det ligger till med allt , han vet hur jag känner för honom , för Daniel och för Pontus.


   
SvaraCitera

var inte david o pontus kompisar?????

kör på andreas,mindre drama


   
SvaraCitera

Fyrkant!


   
SvaraCitera

Dissa allihopa och hitta någon som du verkligen är säker på att du gillar


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Fyrkant!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inte dissa alla , för jag gillar dom alldeles för mycket för det. Och alla är bra vänner till mig ..


   
SvaraCitera

ta en pause från dom och red ut dina känslor! ibland behövs sådant


   
SvaraCitera

vo voj vilket problem...

Men då det nu verkar vara det så träffa ingen av dem förens du vet i vilket fack du ska placera var och en av dem. Då är chansen att något blir fel minst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så , nu har jag berättat för andreas att jag inte gillar honom på det sättet. skönt


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

försök ha alla som bara kompisar ba

håller med, berätta det du behöver och tänk inte så mkt


   
SvaraCitera