Aviseringar
Rensa alla

Allt detta hat mot McDonalds, diskutera...


Ämnesstartare

Är Sveriges hambörjar-ätare blinda? Har ni som ätit på McDonalds alltid trott att det är gourmetmat ni stoppar in i käften?

Jag tycker inte att allt detta hat för att de är orättvisa mot sina anställda o serverar "gamla" börjare är smart för de e väl ingen nyhet att de får pisslön o blir lurade.

McDonalds är ett förjävligt stressjobb med skitlön men värst av allt är inte cheferna som struntar i McDonalds regler det är kunderna som kommer där med hungriga magar och fettiga hjärnor som FÖRVÄNTAR sig att få gourmetmat hallå MCDONALDS MAT är kattmat dränkt i fett noll vitaminer inte riktiga grönsaker löken skär de ej själva de löser upp den genom att lägga i vatten och
vem tror på allvar att hamburgarna slängs efter 10 min de e ju onödigt INGEN känner skillnad om de legat fem min extra

plus att den här pisslönen är inte pisslön för ungdomar för hur lätt e det att få ett jobb med riktigt bra lön vid sextonårsåldern tex

diskutera all denna mcdonalds-hysteri


   
Citera
Ämnesstartare

mm det är inte som att man förblir oförgiftad av en färsk donkenburgare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

mm det är inte som att man förblir oförgiftad av en färsk donkenburgare

man blir ej förgiftad av en burgare som legat i värmeskåp i trettio min ens det kommer ju inga bakterier där. trist att folk skyller på att de ligger för länge istället för o se sanningen att snabbmat som mcdonalds inte är bra ö.h.t för kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite lätt relaterat men inte mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slutade gå dit sen jag hittade jag en svart hårstrå i min hamburgare. [sad] säkert nån emojävel som jobbade där [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart det är dåligt för dom som jobbar där men cheeseburgaren är god ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

sluta gå dit sen jag hittade jag en svart hårstrå i min hamburgare. [sad] säkert nån emojävel som jobbade där [n]

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

klart det är dåligt för dom som jobbar där men cheeseburgaren är god ändå

ja [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gött är det och mer bryr jag mig inte om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

slutade gå dit sen jag hittade jag en svart hårstrå i min hamburgare. [sad] säkert nån emojävel som jobbade där [n]

eller typ nån jävla blatte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

eller typ nån jävla blatte [shake]

ta tillbaka det eller be om ursäkt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill jag äta nyvärmd snabbmat så går jag till Sibylla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr o'learys hamburgare e godast. mmmm...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

ta tillbaka det eller be om ursäkt [shake]

nej dem kommer och hårar ner vår mcfeast fyfan, muslimerna tar över landet i smyg och vill typ halshugga Ronald Mcdonald, fyfan SD 2010


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

nej dem kommer och hårar ner vår mcfeast fyfan,

nej det har gått runt 1 rykte om att dick och mac mcdonald var judar därför äter inga muslimer där [confused] vem vill äta judemat lixom?

hade jag känt dig irl hade du aldrig vågat säga de, men du e bara feg som alla andra svenner!!!


   
SvaraCitera