Aviseringar
Rensa alla

Allt du behöver veta om Ungdomar.se!


Ämnesstartare

Thundercracker:

På grund av att vissa användare registrerar sig, skriver i forumet, avregistrerar sig och sedan registrera sig på nytt ligger alla användarnamn kvar sex månader efter avregistrering.

Varför? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

ligger alla användarnamn kvar sex månader efter avregistrering.

Aha, tänkte väl att jag inte sett till DoG här på länge


   
SvaraCitera

jag såg faktisk en tråd som var låst ( det var något om japanska) och jag vill väldigt gärna låsa en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josse:

jag såg faktisk en tråd som var låst ( det var något om japanska) och jag vill väldigt gärna låsa en.

trådar låses vid 1års inaktivitet andra låses när vi moderatorer låser dem. bryter de inte mot reglerna så låses dem inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josse:

hej jag igen [crazy] hur låser man en tråd så ingen kan skriva något mer i den?

Bara mods, skribenter, U och admins som kan göra det.

Thundercracker:

Medlem VIP
Har utgått tillsvidare men finns kvar för de som uppnått denna status.

Stämmer ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Varför? [shake]

Han skrev ju det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Han skrev ju det.

Ja, men jag fattade inte logiken fattaru väl? [confused]

Varför ska avreggade användarnamn vara kvar efter 6 månader.. för att de har registrerat om sig och har nya användarnamn? hur det nu går ihop..

jag kanske är övertrött..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Varför ska avreggade användarnamn vara kvar efter 6 månader.. för att de har registrerat om sig och har nya användarnamn? hur det nu går ihop..

För att förut fanns det de som gjorde en tråd och sen avreggade sig direkt och då såg man inte vem det var. Plus att många ångrar sig efter avreggning och vill ha sina konton tillbaka och det går bara om nicket finns kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

För att förut fanns det de som gjorde en tråd och sen avreggade sig direkt och då såg man inte vem det var. Plus att många ångrar sig efter avreggning och vill ha sina konton tillbaka och det går bara om nicket finns kvar.

Okej.

Dold text: den första delen fattar jag inte hur det makes sense, men whatever.


   
SvaraCitera

Moonlight Sonata:

Du måste göra ett IQ-test först. Får du under medel så är det ganska stor chans att du kommer kunna låsa trådar.

jag har faktiskt tagit MENSAs test och jag fick 126 IQ poäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josse:

jag har faktiskt tagit MENSAs test och jag fick 126 IQ poäng

Över medel alltså, det är kört för dig, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josse:

jag har faktiskt tagit MENSAs test och jag fick 126 IQ poäng

Uranus:

Över medel alltså, det är kört för dig, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Jag får inget mail
1) Gå in och kolla att du verkligen skrivit rätt e-postadress (det är vanligt med felstavningar). När du klickar "Spara" skickas ett nytt verifieringsmail ut.
2) Gå in och kontrollera om din mailserver (t.ex. Hotmail) har städat undan verifieringsmailet som "Skräppost".

har gjort detta, men inte fått nåt mail än.. så hur länge kan det dröja innan man får mailet ?


   
SvaraCitera

maaaarika:

har gjort detta, men inte fått nåt mail än.. så hur länge kan det dröja innan man får mailet ?

Hände mig när jag registrerade mig idag och jag gjorde som det står och fick verifieringsmail till min mail ganska så direkt.


   
SvaraCitera

Asså om man ångrar sitt val av användarnamn, kan man ändra det då?? Hur gör man? :S Och om man absolut inte vill fortsätta vara på ungdomar.se under det namnet man har men jättegärna under ett annat, hur gör man då (om det inte går att ändra)?


   
SvaraCitera