Aviseringar
Rensa alla

Allt e förseeeeeent


Ämnesstartare

förseeeeeent för viiiin
försent för kärlek
ren som snöööö öö ö
Inatt finns ingen väg tillbaks
Ingen aaaalls.


   
Citera

vill ha kärlek
d är ej för sent att ge mig[cool]


   
SvaraCitera

Aldrig för sent för alkohol!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ge mig

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så ede


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Aldrig för sent för alkohol!

sant d med[party]
har lust att tatta från mina föräldrar
tror dock de tycker det är för sent..


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sant d med[party]
har lust att tatta från mina föräldrar
tror dock de tycker det är för sent..

Hade lust å dricka det jag har här i garderoben hemma-hemma [cool] Men fick godiskoma. Så avstod.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Hade lust å dricka det jag har här i garderoben hemma-hemma [cool] Men fick godiskoma. Så avstod.

haha har ingenting i min garderob här, är lagom stor att ej behöva smussla med min sprit[cool]
Dold text: ok, har ej gjort det sen jag fyllde 18 iofs[blush]

har dock planerat att spara min vodka till nästa um-träff pga drack den första um-träffen jag var på[blush]
blir lite nostalgiskt å så


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

haha har ingenting i min garderob här, är lagom stor att ej behöva smussla med min sprit[cool]

Har ej smusslat in den. Har importerad själv och fått av far [no-no] Är inte ens mitt rum längre, så inte så att jag försöker dölja alkoholen i en garderob som inte är min [wink]

Blivande_japan:

blir lite nostalgiskt å så

Med vodka kan det aldrig gå fel [wink]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Är inte ens mitt rum längre, så inte så att jag försöker dölja alkoholen i en garderob som inte är min [wink]

ofta de tog ditt rum?[surprised]
iofs har mina föräldrar nu efter 4 år börjat erövra mitt rum.. nu senats ställde de in en fet garderob så allt är kaos[sad]

Slumpartad:

Med vodka kan det aldrig gå fel [wink]

så sant![wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ofta de tog ditt rum?[surprised]

Jo, sover nu på en hård bäddsoffa i mitt fd rum. Som nu är andra vardagsrummet [sad] De gjorde om så fort jag flyttat ut [cute]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Jo, sover nu på en hård bäddsoffa i mitt fd rum. Som nu är andra vardagsrummet [sad] De gjorde om så fort jag flyttat ut [cute]

aha[sad]
min mor har försökt övertala min fader om att de ska byta ut min säng mot 1 bäddsoffa[sad]

dock hade hon som argument att min säng var för liten för att min fd pojkvän skulle få plats i den (hon inbillade sig att jag skulle ta hem honom).
nu när jag ej har ngn pojkvän kan hon dock inte skylla på det längre[cool]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

min mor har försökt övertala min fader om att de ska byta ut min säng mot 1 bäddsoffa[sad]

Tog min säng med mig när jag flyttade [cute] Och TVn, och typ det mesta andra också [blush]

Blivande_japan:

nu när jag ej har ngn pojkvän kan hon dock inte skylla på det längre[cool]

Har 120 säng. Tycker det räcker fint [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äre en låt lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör ont att veta men lika ont att undra


   
SvaraCitera