Aviseringar
Rensa alla

Allt i min hand slutar fungera!


Ämnesstartare

Det är helt punkat. Varenda mobil jag haft slutar fungera. Utan anledning?! Visst har jag tappat vissa några gånger, men en del hackar upp sig, stänger av sig självt, går ej att smsa o ringa med.

Min HTC Smart var skitbra tills dess den helt plötsligt segar upp sig. Tar timtal innan jag kan öppna ett sms. Och en gång fungerade inte kameran ett tag. Och min förra Sony Ericsson säger att jag inte har ett Sony Ericsson batteri när jag ska ladda den?! Sen säger den att jag inte har täckning alls och 0% batteri fast jag har allt. Och kan ej smsa och ringa..

Förslag på en mobil som fungerar utmärkt vid smällar och vatten? Som inte fuckar upp sig utan anledning utan behöver VÅLDSAMMA och smärtsamma skador och tortyrer i flera år? Kanske en stenålders tegelstensmobil..


   
Citera
Ämnesetiketter

fan vad jobbigt det måste vara när du runkar XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA den var bra men jag lyckas faktiskt få den att stå än så länge 😉


   
SvaraCitera

sonim xp3 eller om du inte har obegränsat med pengar samsung Xcover 271.
Så vackra att knappt en mor skulle kunna älska dem men dem fungerar


   
SvaraCitera
zIGGE

Cynder:

Det är helt punkat. Varenda mobil jag haft slutar fungera. Utan anledning?!

Cynder:

Visst har jag tappat vissa några gånger,

Cynder:

Förslag på en mobil som fungerar utmärkt vid smällar och vatten?

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samsug XCover i detta fall då.. ser ju rätt hållbar och händig ut samtidigt som den har kamera. Perfekt! Måste kolla specifikation lite nogrannare men jag litar på den än så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Cynder: Förslag på en mobil som fungerar utmärkt vid smällar och vatten?

Höhöhöh visst är de kul? är en klantig jävel jag


   
SvaraCitera
zIGGE

Cynder:

Höhöhöh visst är de kul? är en klantig jävel jag

Cynder:

Utan anledning?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Cynder: Höhöhöh visst är de kul? är en klantig jävel jag

Cynder: Utan anledning?!

Bortsett från min hjärnbrist då.. en del av detta klantskallighet, och en del utan.. haft en den i mitt liv. höhö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tog det för att alla dina ben i handen var brutna [cry]


   
SvaraCitera
zIGGE

Cynder:

haft en

Cynder:

haft en den


   
SvaraCitera

Cynder:

Förslag på en mobil som fungerar utmärkt vid smällar och vatten?

Köp du en gammal hajfena. [smile] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daddy Cool:

Köp du en gammal hajfena. [smile] [bigsmile]

Haha sån hade min pappa, sen tappade han den i toan och efter ett tag slutade den fungera ^^


   
SvaraCitera

Cynder:

Haha sån hade min pappa, sen tappade han den i toan och efter ett tag slutade den fungera ^^

Köp en på beg marknaden... Tradera ex. De är mer eller mindre omöjliga att slita ut och så slipper du aldrig oroa dig för virus. [bigsmile] Men akta dig för vattentoaletter, sjöar och öppet hav. [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daddy Cool:

Köp en på beg marknaden... Tradera ex. De är mer eller mindre omöjliga att slita ut och så slipper du aldrig oroa dig för virus. [bigsmile] Men akta dig för vattentoaletter, sjöar och öppet hav. [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]

Hahaha låter fint de! 😉
Nä, nu vart Xcover randomly skickad och kom idag ;D


   
SvaraCitera