Aviseringar
Rensa alla

Allt jag någonsin önskat - leopardjacka


Ämnesstartare

I ungefär 2 år har jag sökt högt och lågt efter en leopardjacka. Känner någon till någon butik som säljer en leopardjacka? Manlig, typ som på denna bild:
Kosta vad det kosta vill, den som hittar något liknande skall jag belöna

baa5bf56afae8a9cc11e0803a797fa.jpg


   
Citera

Fejk eller riktig? Om fejk så finns det väl på H&M kanske annars så tycker jag att någon borde kasta blod på dig Glad


   
SvaraCitera

Man kan ju alltid låta någon sy upp en sådan åt dig


   
SvaraCitera

du kan måla dig som en leopard istället


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Fejk eller riktig? Om fejk så finns det väl på H&M kanske annars så tycker jag att någon borde kasta blod på dig Glad

H&M har inte allt för fan. Nu tycker jag du är lite våldsam 🙁 vem fan tvingade dig att besöka min tråd som tydligt nämner leopardjackor i titeln


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

StarsAreBlind:

H&M har inte allt för fan. Nu tycker jag du är lite våldsam 🙁 vem fan tvingade dig att besöka min tråd som tydligt nämner leopardjackor i titeln

....


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: ....

det är knappast som att personen i fråga har råd att köpa en jacka i äkta leopardpäls. herregud.


   
SvaraCitera

StarsAreBlind:

H&M har inte allt för fan. Nu tycker jag du är lite våldsam 🙁 vem fan tvingade dig att besöka min tråd som tydligt nämner leopardjackor i titeln

Dafuuuuuuq?


SvenskWithAttitude:

....

SvenskWithAttitude:
Fejk eller riktig? Om fejk så finns det väl på H&M kanske annars så tycker jag att någon borde kasta blod på dig Glad


   
SvaraCitera