Aviseringar
Rensa alla

allt känns så konstigt för mig nu


Ämnesstartare

som allt är för mkt... men ändå saknas d ngt. ngn som känner igen sig? de känns typ som jag har knarkat ngt men har inte de... är bara vanlig men allt känns jätte konstigt vad är dt för fel?

förlåt att jag skriver såhär dålig svenska men de har bara blivit så!!! är inte dislecktiker egtligen!!! inte för jag tkr det är fel att vara det för ibland blir man så irriterad på hur tråkigt dt ser ut att alla skriver vanligt och tråkigt, och vill skriva annerlunda för att det är så tråkigt !!!!!! fattar ni det eller??????????


   
Citera
Ämnesstartare

jag har 2 paket med daddlar som jag köpte och på ica kosta dom 25kr... st... om jag skulle sälja dom kostar dom 500 kr för en sån, och de är typ 100 st i varje ..... bara så ni vet men jag skulle inte låta vem som helst få dom för dom är jätte fina, men typ ingen som bryr sig om hur dom lever och vad som är i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kompis det blir bra, ät en kaka rena medicinen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Kompis det blir bra, ät en kaka rena medicinen

haha ?????????????????+++


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

haha

Ät bara en kaka!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Ät bara en kaka!!!!!!!!!!!!!

nej jag äter inte kakor... för d är gjorda av socker och mjöl... och vill inte äta d... för jag är jätte...ngt.....

känner du igen det här
ifall ngn kollar på en så tappar man bort allt annat o kan bara göra dom sakerna som den personen vet om en lr som den ser......tillexempel om ngn kollar på en i en affär när man står i kön och kollar på tidningar så när man ser de så blir man bara 1 person som kollar på tidningar där... inget annat allt annat går inte äns och komma ihåg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

understimulans kanske? kan röra till det i hjärnan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du inte jämt sådan då? Märker ingen skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä inte så mkt iaf ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

ör d är gjorda av socker och mjöl... och vill inte äta d... för jag är jätte...ngt.....

Äter du bara glutenfri kost?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Äter du bara glutenfri kost?

nää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

nää

vad äter du då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad äter du då

äter inte, dricker bensin och olja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

äter inte, dricker bensin och olja

men då är du en bil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men då är du en bil

ahh kanske


   
SvaraCitera