Aviseringar
Rensa alla

Allt om min buske


Ämnesstartare

Är den snuskig, eller kan man önska sig den av sina föräldrar i julklapp?

Någon som har sett den, i övrigt? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Rent skräp.


   
SvaraCitera

Angelize:

Rent skräp.


   
SvaraCitera

Jag har inte sett den, men den lär ska vara en höjdare [rolleyes]


   
SvaraCitera

Vissa halvsnuskiga scener är det väl, men inget så. Men på det hela taget en jävligt märklig film som jag inte vill se om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Rent skräp.

Varför? Dåliga skådespelare?


   
SvaraCitera

HappyEnd:

Varför? Dåliga skådespelare?

Magkänslan.


   
SvaraCitera

[smile]

Image


   
SvaraCitera

Budolicious:

Vissa halvsnuskiga scener är det väl, men inget så. Men på det hela taget en jävligt märklig film som jag inte vill se om


   
SvaraCitera

HappyEnd:

Allt om min buske

Är en del naket och snusk men föräldrar kan nog uppskatta den. Men jag skulle inte vilja kolla samtidigt på den som mina föräldrar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill se den, Ola Rapace är bra [y]


   
SvaraCitera

HappyEnd:

Någon som har sett den, i övrigt?

Började kolla på den men fick typ huvudvärk av de halvdanna skådespelet, tråkiga musiken å sjukt orealistiska intrigerna. Så jag bytte kanal. Att köpa den filmen måste vara som att köpa blöta handdukar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DEN ÄR SÅ JÄVLA ROLIG. om jag inte minns fel så var det en som satt och runkade i ett träd och när han kom ramlade han ner i busken och nästa dag är det två tanter som går förbi där och ba ".. sen när har vi mjöldagg i buskarna? [confused]"


   
SvaraCitera

jora den e väl helt okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ruunar:

DEN ÄR SÅ JÄVLA ROLIG. om jag inte minns fel så var det en som satt och runkade i ett träd och när han kom ramlade han ner i busken och nästa dag är det två tanter som går förbi där och ba ".. sen när har vi mjöldagg i buskarna? [confused] "

Hahaha .. säkert roligare när man ser det.. [crazy]


   
SvaraCitera