Aviseringar
Rensa alla

Allt om P3 [love]


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Tickstart:

Men Kitty och Jonna <3

Jaa [party] Bästa tjejerna. Kitty måste ju vara snyggast på P3 [rolleyes]

Tickstart:

Har fått jobberbjudande av dem!

Jasså? [surprised]

GHurt:

Lyssnar aldrig på radio nu för tiden.. 😛

[n] Varför denna negativa mening?

Hell_man:

P3-dokumentär

Mm, det brukar vara riktigt bra!

Chickfactor:

på p3star ett år.

Aha..hm, jag är medlem men har aldrig varit aktiv.

OF 5:

p3 dokumentär

[love]

davvelito:

Brunchrapporten och Christer är nog bäst.

Åh, ja, Brunchrapporten! Älska Henriks ivriga stämma[party]
Och Christer är det jag följt längst.. verkligen en vän i etern [love]

Gunvald:

Gillar d ej. Dom bara pratar

Just därför[rolleyes]

Galvmeister:

det enda negativa med p3 idag, är att det saknar den fruktansvärt bra humorn som fanns förut.

Mm..det har blivit sämre. Håller med. Det är mycket färre humorprogram nu för tiden..och sen tar Mammas nya kille så mycket plats >.< Förstår mig inte på den humorn. Pang Prego, däremot, är ett av de bästa humorprogramen de gjort [y]


   
SvaraCitera

lyssnar mänsikor på radio, wow, ja går emot och säger att rix fm är roligare men ja gillar inte musiken, men ja vill lyssna på p3 för d gör mina föräldrar när dom lyssnar på radio vilket de ungefärh inte gör[shake]


   
SvaraCitera

Bell:

[n] Varför denna negativa mening?

För att det är så [sad] Lyssnar bara på radio i bilen, bara då man kan konsentrera sig på vad de säger 😛


   
SvaraCitera

Bell:

Åh, ja, Brunchrapporten! Älska Henriks ivriga stämma
Och Christer är det jag följt längst.. verkligen en vän i etern

I sommras satt jag i traktorn/på gräsklipparen/målade staket och lyssnade på p3, oftast brunchrapporten då.[love] Henrik är grym:P


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

GHurt:

Lyssnar bara på radio i bilen, bara då man kan konsentrera sig på vad de säger 😛

Aha, jo så kan det ju vara ibland. Jag har nästan alltid radion på när jag är hemma..åker bil, cyklar osv [cute] P3 dygnet runt [cool]


   
SvaraCitera

P3 [love] Lyssnar på radio typ hela tiden och självklart blir det dom 😀

Bell:

Vilket program missar du inte?

MNK 😀


   
SvaraCitera

p3 är bäst.

Bell:

Vilket program förstår du dig inte på?

P3 Planet [tard] Blir arg varje gång det kommer. Skitjobbigt.


   
SvaraCitera

Bell:

Aha, jo så kan det ju vara ibland. Jag har nästan alltid radion på när jag är hemma..åker bil, cyklar osv [cute] P3 dygnet runt [cool]

Gött, P3 är ju kanalen att lyssna på om man lyssnar på radio, men ja synd man bara gör det när man åker bil =/


   
SvaraCitera

Bell:

Jasså? [surprised]

Nja, det var inget seriöst, jag hade blivit förbannad på P3stars programledare Anton Berg (lol) och skällde ut honom i ett fånigt mail.
Så ville producenten att jag skulle bli en korrespondentreporter åt dem 😀 Men det blev aldrig av :/


   
SvaraCitera

P3 e bra fan.

Men jag lyssnar inte på P3 på mmorgonen, så e de Vakna! med The Voice som gäller.


   
SvaraCitera

jag saknar hej domstol och det som var morgonpasset på helgerna, förstår inte hur det kan ha blivit så galet konstigt, och så saknar jag Frank.
jag missar helst inte pang prego, morgonpasset på vardagarna och christer. jag hatar mammas nya kille, cirkus kiev, p3star lördag, digilistan och brunchrapporten


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

GHurt:

Gött, P3 är ju kanalen att lyssna på om man lyssnar på radio, men ja synd man bara gör det när man åker bil =/

Du får åka mycket bil [cute]

Tickstart:

Så ville producenten att jag skulle bli en korrespondentreporter åt dem 😀 Men det blev aldrig av :/

Haha, vad roligt (: Ville du inte eller?

Andy_91:

P3 e bra fan. Men jag lyssnar inte på P3 på mmorgonen, så e de Vakna! med The Voice som gäller.

[cry] Det är ju för Morgonpasset jag orkar gå upp[cute]

tjockboll:

det som var morgonpasset på helgerna

Ja..jag med. TUME i mitt [love]
Dold text: Minns du EM-låten? [blush]

tjockboll:

jag missar helst inte pang prego, morgonpasset på vardagarna och christer. jag hatar mammas nya kille, cirkus kiev, p3star lördag, digilistan och brunchrapporten

Precis som mig[y]
Fast jag tycker att Brunchrapporten är okej [blush]


   
SvaraCitera

Bell:

Haha, vad roligt (: Ville du inte eller?

Tar inte vilka jobb som helst [ops][wink]


   
SvaraCitera

Bell:

Du får åka mycket bil [cute]

Miljövänligt och bra 🙂


   
SvaraCitera

Bell:

Dold text: Minns du EM-låten? [blush]

uhm.. nej? bollen ska dö? haha [blush]

Bell:

Fast jag tycker att Brunchrapporten är okej [blush]

Jag tycker Henrik Torehammar är läskig [sad]


   
SvaraCitera