Aviseringar
Rensa alla

alltgårsåfortjaghinnerintemed


Ämnesstartare

elverpigen:

Jag vet hur det är. Försök tänk på dig själv, blir sndra arga för att du är stressad så har dom fel. Fokusera på dig och tänk igenom hur värt det är att känna stress över det. Varför är du stressad och hur ska du göra/agera/tänka för att stressa mindre?

Ah, fast jag vet också om att jag inte borde vara så. Jag försöker tänka att jag har god tid på mig. Att jag redan har planerat på ett bra sätt och att det kommer gå bra, men min hjärna bara: OKWAJDOISJDISF studsboll.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Ah, fast jag vet också om att jag inte borde vara så. Jag försöker tänka att jag har god tid på mig. Att jag redan har planerat på ett bra sätt och att det kommer gå bra, men min hjärna bara: OKWAJDOISJDISF studsboll.

Mm fattar. Haft panikångestattackkänning hela dagen trots gott omTid till allt. Liksom 25 min att gå 500 m, man hinner ju det. Men ändå ba uhu kroppen ballar ur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Mm fattar. Haft panikångestattackkänning hela dagen trots gott omTid till allt. Liksom 25 min att gå 500 m, man hinner ju det. Men ändå ba uhu kroppen ballar ur

Åh.. Fan vad jobbigt. Om jag får något bra tips om hur man blir av med detta av terapeut eller kurator så ska jag dela med mig av det till dig. 🙁 


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Åh.. Fan vad jobbigt. Om jag får något bra tips om hur man blir av med detta av terapeut eller kurator så ska jag dela med mig av det till dig. 🙁 

Tack finis, men det går nog över när jag finner inner peace och så. Brukar lyckas häva det i tid, inte haft panikångest på ett år nu :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Tack finis, men det går nog över när jag finner inner peace och så. Brukar lyckas häva det i tid, inte haft panikångest på ett år nu :$

Ah jag hoppas det går över. Skönt att du inte haft det på så lång tid (förutom idag) Hjärta


   
SvaraCitera

Har Lättare att känna så när jag är lite hungrig på förmiddagen. Nu har jag fått i mig lite så nu känns det bättre. Känns helt bra faktiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina trådar är vackra. Ta hand om dig. Att andas är en bra början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

latinska? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå ut och spring så blir det glesare mellan tankarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:
Dina trådar är vackra. Ta hand om dig. Att andas är en bra början.

Du är bra. Tack så mycket. Hjärta

the_fat_one:
latinska? 😛

Lite

svefnpurka:
gå ut och spring så blir det glesare mellan tankarna.

Ah, jag borde göra det mer. Bra tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de var bara kids, men gifte sig ändå


   
SvaraCitera