Aviseringar
Rensa alla

Alltså nätter som denna.


Ämnesstartare

Lås denna tråd tusen gånger om men FAN för det ögonblicket man inte kan sluta gråta. Vad ska man göra?

Dum och dålig medicin hjälper inte och jag har fortfarande suicidala tankar. Vad fan gör man liksom.

ÅÅÅÅ. Ger kram till alla hejdå.


   
Citera
Ämnesstartare

Hahaha är attentionwhore temaordet ELLER.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har liknande problem inatt.. Jag som var så glad igårkväll.. Vad mår du som är så vacker & har potential dåligt utöver? [sad]


   
SvaraCitera

Vad händer?? [sad][surprised]

kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som svar: tror inte denna värld är gjord för mig och att det är dags för mig att gå bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har liknande problem inatt.

[love] Vi borde gråta tillsammans. Har en kanelbulle över, du kan få den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

can't relate 4 shiznit

sry man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Dum och dålig medicin hjälper inte och jag har fortfarande suicidala tankar. Vad fan gör man liksom.

Hang in there. Tänk på alla fina människor du har runt omkring dig. Klarar jag av det, så klarar du med! Vi här på UM får gå igenom det tillsammas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Dum och dålig medicin hjälper inte och jag har fortfarande suicidala tankar. Vad fan gör man liksom.

Hang in there. Tänk på alla fina människor du har runt omkring dig. Klarar jag av det, så klarar du med! Vi här på UM får gå igenom det tillsammas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Vi borde gråta tillsammans. Har en kanelbulle över, du kan få den.

Så gulligt av dig, de var slut igår när jag skulle handla. [sad] Är det möjligt att gårdagens icke existens av kanelbullar på cafét kan vara triggaren till min depression inatt? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Hang in there. Tänk på alla fina människor du har runt omkring dig. Klarar jag av det, så klarar du med! Vi här på UM får gå igenom det tillsammas.

Jag vet inte alltså. Men det är en fin tanke. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är det möjligt att gårdagens icke existens av kanelbullar på cafét kan vara triggaren till min depression inatt?

Tror inte det, men kanske möjligt ändå när du säger det så, droppen som fick bägaren att rinna över liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Tror inte det, men kanske möjligt ändå när du säger det så, droppen som fick bägaren att rinna över liksom.

Ah hmm, ligger något i det.. Usch, klarar inte av att vara vaken längre, nu skall jag gräva ner mig under täcket tills det känns bättre.. Du bör göra detsamma! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Usch, klarar inte av att vara vaken längre, nu skall jag gräva ner mig under täcket tills det känns bättre.. Du bör göra detsamma!

Låter faktiskt som en bra idé. Hoppas det känns bättre sedan! Testar samma grej nu. [love]


   
SvaraCitera