Aviseringar
Rensa alla

Alltså nu behöver jag tips/råd av er!!!


Ämnesstartare

Nu är det så här att jag sitter här i sängen och är helt jävla förvirrad. Det här handlar om en tjej som jag har pratat nästan konstant förra året ( Är över 8 månader).Efter första månaderna så pratade vi bara som kompisar. Sen så efter det blev det mer ord och känslor in blandad. Och så är det ja kanske i 3-4 månader...
Sen så helt plötsligt säger hon att hon gillar en annan kille. Jag typ blev förbannad av avundsjuka man har inte sagt något till henne. Vet precis vem den här killen är och hon har sagt det till mig.
Men det som är så förvirrande är jag tycker om henne och allt sånt.
Hon är med han en gång i veckan ungefär. Och har även sagt till mig att hon har funderat på att göra slut med han ibland. Men när hon och jag skriver med varandra så skriver hon att jag är " söt,gullig,rolig osv.." Skickar pussar och hjärtan och sånt ibland till mig, liksom vem uppskattar inte det?
När vi pratade på skype sist pratade vi i cirka 6 och en halv timme.. Vi la oss halv 5 på morgonen typ.

Notera att jag aldrig har träffat henne. Har till och med frågat henne om hon jag tycker det är drygt att jag skriver med henne när hon är med han, hennes svar " Nej det är du inte alls!". Liksom det där som gör mig förvirrad. Plus allt annat runt...

Skönt att få skriva av sig. Hoppas någon orkar läsa det och ge något vettigt svar åt mig.

Nej nu ska jag tillbaka till skolan och försöka tänka på något annat men det är sjukt svårt.


   
Citera

Har ni träffats något IRL eller är ni e-friends?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Har ni träffats något IRL eller är ni e-friends?

Tjenare!
Ah jadu vi är e-friends. Fast vi har funderats på att träffas till sommaren. Vadårå?
Om jag inte skriver typ godmorgon gör hon det eller om jag inte svarar på ett tag så skickar hon ett sms och frågar vad som hänt eller så..


   
SvaraCitera

Johansson:

Ah jadu vi är e-friends. Fast vi har funderats på att träffas till sommaren. Vadårå?

Tycker att ni ska träffas. Svårt att veta hur den andra är som person osv om man bara chattat och kanske cammat lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Tycker att ni ska träffas. Svårt att veta hur den andra är som person osv om man bara chattat och kanske cammat lite.

Ah jaa det är sant faktiskt. Men liksom om man har antingen sms:at varje dag eller pratat mycket/web så borde man ju kunna den personen ganska så bra?
Och hon delar med av sig och allting så, fan jag brukar inte svära men hon är typ den bästa tjej jag någonsin och menar någonsin pratat så här mycket och delat med mig av mina saker som jag inte sagt till nån förr. Jaa du fattar nog [smile]


   
SvaraCitera

tycker det låter som att någon hittat sig ett riktigt as


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

riktigt as

Vaa, Hur kan du tycka det??


   
SvaraCitera

Johansson:

Vaa, Hur kan du tycka det??

hon är tillsammans med någon och skickar hjärtan och puss o kram osv till dig

tror du inte samma sak skulle kunna hända om hon var tsm med dig?


   
SvaraCitera

vilket kap!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

tsm med dig?

Jaa det skulle kunna hända, det har jag tänkt på faktiskt. Liksom hon har varit lugn med allt sånt i ett tag och sista tiden har hon börjat med det igen. Det var efter hon berättade att hon funderar på att göra slut med han. Liksom är så många saker som gör det typ omöjligt att se det så tycker. Vet inte om jag orkar säga allt här.

passaro:

vilket kap!

Haha, hmm driver du nu eller?


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha, hmm driver du nu eller?

Spot on


   
SvaraCitera

Hon verkar se dig mest som en kompis. Iaf i dagsläget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Spot on

Hm, hah du gjorde det jobbigt för mig nu [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hon verkar se dig mest som en kompis. Iaf i dagsläget.

Tycker du? Ja men inte vet jag liksom, men vi pratar PRECIS hela tiden liksom man gör inte det om man är kompisar då kan det gå en dag eller så.. Sen så blir hon avundsjuk och avis typ om jag börjar prata om en tjej och försöker prata bort det...


   
SvaraCitera

Johansson:

Tycker du? Ja men inte vet jag liksom, men vi pratar PRECIS hela tiden liksom man gör inte det om man är kompisar då kan det gå en dag eller så.. Sen så blir hon avundsjuk och avis typ om jag börjar prata om en tjej och försöker prata bort det...

Men som sagt, ni borde träffas irl så ni lär känna varandra mer på den punkten. Iaf om ni kanske skulle vilja ha ett förhållande. Men var inte förhastade bara.


   
SvaraCitera