Aviseringar
Rensa alla

Alltså nu behöver jag tips/råd av er!!!


träffa henne då så lär ni ju märka ifall det kommer hända något mellan er, tror inte hon skulle dumpa sin snubbe för en annan som hon aldrig träffat och även om hon skulle vilja stanna hos sin kille efter ni träffats så vet du ju iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Men var inte förhastade bara

Nej jag vet, men tack för tipset du! Vi ska ju hålla ihop[wink]

naked_monkey:

skulle dumpa sin snubbe för en annan

Nej det fattar väl jag med? Men jag har inte sagt till hon att hon ska dumpa han. Utan hon sa det personligen till mig från ingenstans..


   
SvaraCitera

Johansson:

Men jag har inte sagt till hon att hon ska dumpa han. Utan hon sa det personligen till mig från ingenstans..

nej jag menade mer för att du uppenbarligen verkar rätt intresserad av henne så är det väl rätt relevant ifall hon har pojkvän eller inte? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah jaa, jag är ganska så intresserad av henne. Hm ah vet inte är trött, men vad menar du med relevant? Typ att det inte spelar någon roll om hon är i hop med en kille eftersom jag gillar hon så mycket?
Ah ursäkta min tröghet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naked_monkey:

intresserad av henne

Ah du har mitt svar där uppe, är ganska så trött som du ser.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

tycker det låter som att någon hittat sig ett riktigt as

passaro:

vilket kap!

så jävla sköna ni e asså!


   
SvaraCitera

gillar inte tanken på att vara en reserv

tycker du ska dumpa henne, ni snackar väl bara en massa jävla trams ändå, glin

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

gillar inte tanken på att vara en reserv

tycker du ska dumpa henne, ni snackar väl bara en massa jävla trams ändå, glin

Hm reserv? Jaa kanske, men hon pratar med mig när hon är med han det är de jag inte fattar liksom..?

Haha massa trams? Nej det gör vi inte alls.


   
SvaraCitera

Johansson:

men vad menar du med relevant? Typ att det inte spelar någon roll om hon är i hop med en kille eftersom jag gillar hon så mycket?

jag menar att det spelar ganska så stor roll ifall hon har en kille eller inte ifall du är intresserad 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naked_monkey:

jag menar att det spelar ganska så stor roll ifall hon har en kille eller inte ifall du är intresserad 😛

Aha ja då hänger jag med!
Hahah jaa det spelar en jävla stor roll för mig tycker jag.. Men är något som bara är konstigt har inte varit med om det för. Liksom hon vill inte prata om han och när jag fått henne att prata om han så byter hon samtalsämne fort.... Hon vill inte prata om han med mig:s Ändå så startar hon samtals ämnen med mig om allt möjligt.. Och slutar jag svara eller något så typ spammar hon mig till jag svarat[smile]
Kan du förklara det?


   
SvaraCitera

OMFG! skit i henne! om du träffar henne och det blir något (vilket jag inte tror på) (NO offense) så kommer du ALLTID att ha varit hennes RESERV. Du kanske struntar i vad jag säger nu men du kommer inte tycka att det var värt det efteråt.. du kommer att känna dig dumm som en jävla gås. Sen om ni håller ihop ett tag så kommer det ta slut jävligt fort ca 2-8 veckor skulle jag tro... men kom ihåg det här är bara mina tips.

PS jag var typ i samma situation som dig fast hon gick i samma skola... DET GÅR ÅT HELVETE PM MAN INTE KOMMUNICERAR IRL!


   
SvaraCitera

OM*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

PS jag var typ i samma situation som dig fast hon gick i samma skola... DET GÅR ÅT HELVETE PM MAN INTE KOMMUNICERAR IRL

Hmm joo det första du skrev kanske stämmer, men vet inte om jag är det för ah är något där som inte stämmer ju?

Dum som en gås? Haha du var ju rolig[smile] Nej men det kanske är så men då får man typ ta de då. Varför skulle det inte hålla längre för då?

Det var bra tips du hade!!
Men får jag fråga en sak?


   
SvaraCitera

aa


   
SvaraCitera

Skit i hon fan


   
SvaraCitera