Aviseringar
Rensa alla

Alltså vafan..


Ämnesstartare

Okej, såhär:

Jag bor typ i världens minsta äckelhåla. Det bor 7000 pers här och det är typ "alla känner alla". Nu har jag gjort en väldigt, väldigt dum sak..
Var på fest, en del personer sköt tjack (jaa, jag umgås med pundare, men det hör för fan inte till saken..) iallafall, när sista killen (som har hepatit c) hade skjutit tog jag doskoppen och drack upp det sista. Lösningen hade kommit i kontakt med hans blod, så man kan säga lite enkelt att jag drack hepatit c-smittad lösning.. Två killar som inte var helt i sin egen värld började skrika på mig; "vad fan gör du!? du kommer få hepatit c!" (är inte särskilt orolig dock, som jag fattat det smittar det bara genom direkt blodkontakt, hur som helst är det en väldigt liten chans att jag fått det..)

Idag började jag bråka med nån fittig brud, helt plötsligt läser jag; "och BTW på tal om ligga med hela dalarna; det ska nog DU låta bli, som tydligen efter rykten ska ha hepatit c"

VADIHELVETE!?

Kan inte med ord förklara hur arg jag blev och vilken ångest jag fick.. Vad fan gör jag nu då? Personerna på festen litade jag på, förutom två killar, men när det hände var den ena inte där, och den andra killen låg på soffan, helt jävla borta (han hade tagit en massa shit..)

Finns bara en sak att göra. Flytta härifrån helt enkelt.
Sry, det här är fan inte ens nån fråga, skulle nog passa bättre på en blogg.. MEN VAD FAN! [n]

Hejdå, nu ska jag gå och ta livet av mig...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

oh shit, tror fan jag röjde min hemliga identitet eftersom jag inte censurerade 'dalarna' [surprised]

skitsamma, bryr mig inte just nu[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska inte hålla på med såna här dumheter, särskilt inte i ens hemstad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjackLuder:

oh shit, tror fan jag röjde min hemliga identitet eftersom jag inte censurerade 'dalarna' [surprised]

Varför inte bara ta bort det? [zzz]


   
SvaraCitera

TjackLuder:

Vad fan gör jag nu då?

Börja med att testa dig för att se om du verkligen har hepatit C?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Man ska inte hålla på med såna här dumheter, särskilt inte i ens hemstad.

Finns inte mycket annat att göra här [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Varför inte bara ta bort det? [zzz]

Orkar inte [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Börja med att testa dig för att se om du verkligen har hepatit C?

Iofs.. Men jag vågar inte ringa vårdcentralen och boka tid, och jag kan ju inte be min mor precis [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagens loltråd
Ellerja, gårdagens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Dagens loltråd
Ellerja, gårdagens

Självklart! fan, jag var nog inte nykter igår [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh va? Ska du flytta för att någon randomfjortis har hört att du har hepatit c?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjackLuder:

som jag fattat det smittar det bara genom direkt blodkontakt

Eh... jo det är möjligt, men en hel del av det som kommer in i magen hamnar för eller senare i omlopp i just blodet[confused]


   
SvaraCitera

Men skit i dom. För i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjackLuder:

jaa, jag umgås med pundare

Så går det när man ÄR pundare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Eh va? Ska du flytta för att någon randomfjortis har hört att du har hepatit c?

Yes, hon känner folk som snackar, efter helgen kommer alla veta om det. Jag hade tänkt dra härifrån förr eller senare i vilket fall som helst, nu har jag en bra anledning[crazy]

Blargy:

Eh... jo det är möjligt, men en hel del av det som kommer in i magen hamnar för eller senare i omlopp i just blodet[confused]

Det har du iofs rätt i[chocked]

Norse Rite:

Så går det när man ÄR pundare!

Påstår du att jag skulle vara pundare?[no-no]


   
SvaraCitera