Aviseringar
Rensa alla

Alltsååååå ååååååååååå


Ämnesstartare

Den här morgonen [cry]

Somnade inte förrän halv fem pga kunde inte sova och hade alarm på halv åtta och när jag vaknade så lät husbyggarna utanför SOM VANLIGT så mycket så att väggarna skakade i takt med deras ständiga bangande. Har massiv mensvärk och får ett meddelande om att den enda roliga och vettiga i min projektgrupp förmodligen ska hoppa av kursen ååååå. Tar mig till skolan och hänger med resten av gruppen för att styra upp det hela OCH HAR NI NÅGON ANING OM hur otroligt frustrerande det är att göra en hemsida tillsammans med någon som har NOLL smakkänsla alls?????
[cry]

Tog mig hemåt och nu sitter jag vid min dator och mår illa. Fuck life. [sad]

Hur har er dag varit? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Den har varit hal och brutal.
Har dödat både en gammal tant och några barn 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan.. min dag har ungefär varit som din fast har ej lämnat min bostad. Vaknade kl 3 på natten och gick upp för att spy men kunde ej pga helt tom. Varit vaken sedan dess och velat spy länge men nu är det typ bättre tack vare några personer. Typ 3 umare och Magnus Betnér. Ja, det var min dag fram tills nu.

Har ätit chips också.. och lite glass. Har inte spytt något heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, vaknade 23:30 igår kväll.. Hade planer på att spamma samtliga forumlekar, men tiden hade aldrig räckt till förens folk började logga in framåt 6-7-snåret.. Behöver 8 fria timmar för en sådan operation.. Kommer förmodligen aldrig att inträffa såvida jag inte kidnappar er eller lyckas ta mig in på något mod-konto så att ni blir bannade en stund för mina behov.. [blush]

Iaf, jag spenderade natten till ta igen avsnitt ur serier jag följer.. Kl 07:30 körde jag till plugget, det gick åt helvete idag igen, så stack hem vid 12. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Den har varit hal och brutal. Har dödat både en gammal tant och några barn 🙁

Vad jobbigt, stackar peeps [sad]

Hjärtlös:

Fyfan.. min dag har ungefär varit som din fast har ej lämnat min bostad. Vaknade kl 3 på natten och gick upp för att spy men kunde ej pga helt tom. Varit vaken sedan dess och velat spy länge men nu är det typ bättre tack vare några personer. Typ 3 umare och Magnus Betnér. Ja, det var min dag fram tills nu.

Det är ju värsta känslan, att vilja spy och så kan man inte. Bra att det blev bättre Hjärtis, det förtjänar du [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hmm, vaknade 23:30 igår kväll..

Hur kan man vakna då? [sad]

S3ON:

forumlekar

Det är så fascinerande hur du ens kan skriva en sådan lång text om forumlekar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Det är ju värsta känslan, att vilja spy och så kan man inte. Bra att det blev bättre Hjärtis, det förtjänar du

Ja, det är det. Har svårt för att spy hoppas jag inte har något större fel.
Tack det gör du också vet du. [love] P.S Ta på dig ledarrollen som designer av hemsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Vad jobbigt, stackar peeps Det är ju värsta känslan, att vilja spy och så kan man inte. Bra att det blev bättre Hjärtis, det förtjänar du

Tanten får väl se sig för innan hon går över gatan och ungarna behöver inte hoppa upp ur marken! Inte mitt fel!!


   
SvaraCitera

Vaknade typ kl 8 och skrev lite på forumet och käkade. sen slumrade jag lite till pga kunde inte sova förrän 03. nu äter jag lunch.v[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, det är det. Har svårt för att spy hoppas jag inte har något större fel. Tack det gör du också vet du. P.S Ta på dig ledarrollen som designer av hemsidan.

Håller tummarna!
Ah, I wish, hon tog på sig den redan från början. [sad] Men alla har inloggning till den, så kanske ska gå in och fixa till smågrejer så det åtminstone ser acceptabelt ut. [blush]

Xisco:

Tanten får väl se sig för innan hon går över gatan och ungarna behöver inte hoppa upp ur marken! Inte mitt fel!!

Det är sant, dömer dig inte. Yolo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vaknade typ kl 8 och skrev lite på forumet och käkade. sen slumrade jag lite till pga kunde inte sova förrän 03. nu äter jag lunch.v

[sad][sad][sad] Så avundsjuk på bra dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den har varit fin. Diskat (typ ALLT köksgear vi har, ALLT var smutsigt), ägnat mig åt lite förbjudna saker, kokat te, ätit vindruvor samt grillade ost(prästost)mackor, nästan gjort klart en jätteträlig engelskauppgift (referat på en svår och lång vetenskaplig artikel), legat i sängen och läst samt gosat med min man. Hehe. Ska snart yoga.

STORM:

med någon som har NOLL smakkänsla alls?????

JA. DETTA. Fast med power point. Herregud vad kass smak vissa har. Stil och klass är viktigt!!! När det gäller presentationer!!!


   
SvaraCitera

STORM:

Så avundsjuk på bra dag.

Om det hjälper så kan tillägga att jag åt hämtmat igår på b-day och sparade typ hälften. [blush]

hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

jätteträlig

Genus - UMs Närking


   
SvaraCitera

g*nus:

ätit vindruvor

wöö jag med[cool]


   
SvaraCitera