Aviseringar
Rensa alla

Allvarligt, att känna att man inte räcker tilll är det värsta som finns.


Ämnesstartare

Ja det är bara så det är. I min släkt så är jag van med att tjejerna är åtminstone 8 på en 10 skala. De alla är smala, perfekta rumpor många av dem perfekta bröst och ett fint/riktigt fint ansikte. 2 av mina släktingar som är tjejer är dessutom modeller och båda har över 10 k följare var på instagram osv.

Själv så är man en 16 årig kille som inte riktigt håller samma standard.. Jag är lång, mörkt hår och smal kroppsbyggnad. Vad bra kanske ni tänker, men jag är för klen.. Sedan så har jag inte heller "perfekt" hy utan som en helt normal person. Dvs lite finnar osv. 
 
Mitt problem låter inte så hemskt, men jag är van vid snygga tjejer i släkten och kan inte nöja mig med en "helt ok" utan behöver en tjej som är på samma nivå som tjejerna i släkten. Det har gjort att jag riktar in mig på de snyggaste tjejerna, jag gillar nu en tjej som är helt perfekt. Jag kan inte se en enda defekt, hon har kanske inte bästa rumpan kanske men hon är lång, smal, rätt stora bröst, perfekt hy och världens vackraste ansikte. Det är en 10/10 med andra ord och ja jag vet. Det är så hemskt att jag ska vara så utseendefixerad men det är klart att om man endast sett snygga tjejer sen man var liten är det svårt att inte leta efter en tjej som spelar i samma liga som mina släktingar.

Jag mår så fruktansvärt dåligt över det, varje gång jag ser henne blir jag lycklig samtidigt som jag vill ta självmord. Att veta att man inte håller hennes nivå och att de snart kommer komma en "perfekt" kille och ta henne från mig känns helt overkligt. Har gått så pass långt nu att jag lagt upp en plan på hur jag ska bli "perfekt" genom att gymma mig till en drömkropp osv osv. En kille som ser rätt bra ut enligt många har sagt att han ska ha henne innan gymnasiet är slut också vilket gör att jag är nära på att ge upp..

Hur ska jag göra för att komma ifrån de här helt hopplösa och sjuka tankarna? Om det finns några sätt att ändå få henne hur fan gör man då? Hon är utseendefixerad så det måste alltså vara tips på hur jag ska kunna se bättre ut alltså... Och kanske bli mer intressant. Jag fattar hur jävla sjukt det här är, men jag behöver verkligen hjälp...


   
Citera

haffa någon av dina släktingar istället om de är så snygga och viktiga för dig


   
SvaraCitera

utseende är inte allt

om trettio år kmr du bry dig om att leva med en person du kan lita på och som du kan leva med, inte nån som har en fin rumpa

mitt tips är: sluta vara ytlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
haffa någon av dina släktingar istället om de är så snygga och viktiga för dig

hahaha alltså en av dem är nära på att jag hade... Skämt åsido, jag tänker inte haffa en släkting

loquor:
utseende är inte allt

om trettio år kmr du bry dig om att leva med en person du kan lita på och som du kan leva med, inte nån som har en fin rumpa

mitt tips är: sluta vara ytlig

Nej jag vet, men jag kan inte. Det går bara inte. Kan bara bli attraherad av snygga tjejer


   
SvaraCitera

...

det är klart du kan


   
SvaraCitera
time
 time

Snowwwiee: Kan bara bli attraherad av snygga tjejer

Det säger ju sig självt eftersom en blir attraherad av de man finner attraktiva.

Hursomhelst, utseende är verkligen inte allt. Just nu är du väldigt ung, du kommer högst antagligen byta fokus ju äldre du blir, och träffa någon som både är vacker för dig på insidan och utsidan. Det viktigaste är inte att vara tillsammans med någon, det viktigaste är att OM man är tillsammans med någon så ska du kunna vara dig själv.

Tycker också att du borde få prata med något proffs om dina självmordstankar, det hjälper så otroligt mycket att få bolla tankar med någon och prata av sig.


   
SvaraCitera
time
 time

Snowwwiee: jag gillar nu en tjej som är helt perfekt. Jag kan inte se en enda defekt, hon har kanske inte bästa rumpan kanske men hon är lång, smal, rätt stora bröst, perfekt hy och världens vackraste ansikte. Det är en 10/10 med andra ord och ja jag vet.

Tänk om hon är elak, eller saknar humor, eller våldsam, eller har värderingar som inte överensstämmer med dina då? Lär känna henne först - förälska dig sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Tänk om hon är elak, eller saknar humor, eller våldsam, eller har värderingar som inte överensstämmer med dina då? Lär känna henne först - förälska dig sedan.

Vi har pratat lite grann nu och jag har ändå en bild över hur hon är. Hon är snälll och gullig. Med gullig menar jag att hon ofta använder sig utav hennes overkligt vackra leende och små ler lite när man pratar osv. Hon kan dock ibland kännas lite egoistisk, typ ibland så kan jag höra hur hon plötsligt från ingenstans låter sur på sina kompisar och pratar med en röst som ska göra henne "mer värd". Har dock aldrig riktigt förstått varför, har väll med PMS å göra eller nått antar jag. Men jag är nog mest kär i hennes yttre och leende


   
SvaraCitera
time
 time

Snowwwiee: Har dock aldrig riktigt förstått varför, har väll med PMS å göra eller nått antar jag

PMS styr inte personligheten, om du trodde det. 

Snowwwiee: Men jag är nog mest kär i hennes yttre och leende

Lär känna henne bättre, då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

PMS styr inte personligheten, om du trodde det. 

Lär känna henne bättre, då.

hur? går inte samma klass


   
SvaraCitera

Snowwwiee: snart kommer komma en "perfekt" kille och ta henne från mig

d är ing1 föremål vi pratar om


   
SvaraCitera

=du äger inte henne.


   
SvaraCitera

hon är nt sin PMS + alla tjejer har nt PMS


   
SvaraCitera

Snowwwiee:

hur? går inte samma klass

Du kan ju testa att prata med henne?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
=du äger inte henne.

viktigt o skriva d varje gång

tycker för övrigt denna tråd är värd att filmatiseras


   
SvaraCitera