Aviseringar
Rensa alla

Alternativa inkomstkällor


mICHE:

frilansa

JAG ÄLSKAR DIN VISNINGSBILD, [love] galna hästmaskerna [love]

Penstrokes:

Va? Nej.

Vad har du för äckligt jobb då?


   
SvaraCitera

Ställ upp som försöksperson i diverse medicinska experiment


   
SvaraCitera

Langa lagliga droger? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

utveckla

Jag spenderar nära 2/3 av mitt jävla liv på att sitta och trycka in cash i nån annans ficka, för en bråkdel av det som räcker till mat, hyra och lite krogrundor för att dämpa livsångesten.

5 dagar i veckan, 8 jävla timmar om dagen + pendlingstid. Och de har inte ens hyfs nog att ersätta mina resekostnader.

Det är en fullkomligt jävla vidrig tillvaro och att inte fler förstår det gör mig fundersam.

Hänskapt:

ordet olagligt fick mig osökt att tänka på cannabisodling, vilket ger rätt bra avkastning enligt min gissning

metafor:

Gör som Nancy Botwin

Tro mig, det har jag tänkt på många gånger. Tyvärr har jag inte plats hemma för nån operation som skulle ge några pengar.

isola:

Ställ upp som försöksperson i diverse medicinska experiment

Tror du man kan tjäna bra på det? [crazy]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

innebär alldeles för höga risker

Men om man göra bara ett "normalt" rån så är riskerna hyfsat små om man har iaf lite planering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Men om man göra bara ett "normalt" rån så är riskerna hyfsat små om man har iaf lite planering.

Det är sant. Ensamma, fulla snubbar efter krogstängningsdags. Lagom skräckinjagande knivstorlek och lugnt tillvägagångssätt. Skulle kunna funka.

Problemet då är väl att man måste ut och köra fem-tio stycken om dagen för att kunna leva på det. [crazy]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Tror du man kan tjäna bra på det? [crazy]

Sure, men du kommer nog bli lite crazy utav pillrerna och klistra ihop sedlarna & ha som sängmatta


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Tipsa om alternativa inkomstkällor.

Som jag föreslår alla vad gäller detta.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=273500


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Som jag föreslår alla vad gäller detta.

Dumpstring inbringar typ, vad, 20-50:- i reducerade matkostnader per tillfälle? Det är ingen direkt inkomstkälla.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

ullkomligt jävla

jag förstår [n]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Dumpstring inbringar typ, vad, 20-50:- i reducerade matkostnader per tillfälle? Det är ingen direkt inkomstkälla.

Huh. Tror du missförstått kvantiteterna lite, iaf om du har frys.
Det här var vad jag kom hem med senast, förutom två paket kaffe, fem kilo mjöl, tre kilo kattmat, 3 jacky-puddingar, en hel bärkasse vårlök, några auberginer, och lite småplock jag inte minns.
Skulle gissa på ett värde av kanske 300-400 kronor. Bara brödet där är säkert 200 spänn eller mer.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Som jag föreslår alla vad gäller detta.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=273500

Hippie! [love]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Hippie! [love]

Din mamma är en hippie [mad]
Dold text: Okej då kanske lite :$


   
SvaraCitera

Stringburka:

Din mamma är en hippie [mad]
Dold text: Okej då kanske lite :$

No shame in that! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Huh. Tror du missförstått kvantiteterna lite, iaf om du har frys.

Hmm, iofs sant. Mina polare kom hem med sjuka jävla mängder bakelser nån gång också.

Tror dock inte jag känner nån här som skulle vilja följa med mig och skulle nog inte våga/palla ensam.


   
SvaraCitera