Aviseringar
Rensa alla

Alternativt slut på II VK


Ämnesstartare

Här kan ni skriva ner ert alldeles unika slut på II VK.

Bara för att haka på Hollywood stajlen så tänker jag mig en jude som lyckas med en massmordsplan mot den tyskaledningsmakten. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Hitler vann, och idag skulle alla ha sett ut som antingen Dolph lundgren eller Mi Ridell.


   
SvaraCitera

jag skrev ett asbra arbete om det för ett år sedan, men jag tänker inte dela med mig av det. [badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

Efter att Tyskland kapitulerar så fortsätter Sovjets arméer genom Europa och höjer den röda fanan i Paris, London, etc. etc.

Tror det skulle vara enda gången de skulle kunna ha lyckats med det också, i alla fall utan ett domedagsscenario.


   
SvaraCitera

CZeleaC:

Hitler vann, och idag skulle alla ha sett ut som antingen Dolph lundgren eller Mi Ridell.

Hitler var ju dömd att misslyckas. [crazy]

Jonesh:

Efter att Tyskland kapitulerar så fortsätter Sovjets arméer genom Europa och höjer den röda fanan i Paris, London, etc. etc.

Marxismen är ju dömd att misslyckas [crazy]


   
SvaraCitera

Asha:

Hitler var ju dömd att misslyckas.

Nej. Likt Goebbles skyller jag på den Evige Juden.


   
SvaraCitera

Asha:

Marxismen är ju dömd att misslyckas [crazy]

"Ok"


   
SvaraCitera

Jonesh:

"Ok"

MARX IS DEAD.


   
SvaraCitera

Tyskarna vinner vid Stalingrad och fortsätter in i Ryssland, Stalin efter att ha förlorat i stort sätt allt stöd I Ryssland ber om fred.

På grund av den ryska kapitulationen så uteblir D- Dagen och till sist så genomför Hitler Operation Seelöwe med stor framgång, Storbritannien kapitulerar och tvingas ge alla sina kolonier till Tyskland samt bli en marionettstat.

USA förhandlar fram en Vit fred med Tyskarna men fortsätter kriget mot Japan som slutar historiskt med två atombomber.

Efter kriget så upprättar Tyskland en massa marionettstater runt om i Europa för att underlätta det hela.

Efterhand så försvinner Nazismen mer och mer och är idag ungefär lika utbred som dagens kommunism.


   
SvaraCitera

Sverige tar över Tyskland.[zzz]


   
SvaraCitera