Aviseringar
Rensa alla

Alvedon med fruktsmak(?)


Ämnesstartare

keybored:

Vi är i behov av smaksatta alvedon. Föreställ dig med smaker av french toast, cheesecake eller blåbärspaj? Jag skulle värdesätta varenda sekund.

[love]

Futuresailor:

Typ alvedon och sånt finns antagligen inte i god smak eftersom folk inte ska äta dom för att det är gott.

Jo, jag vet det.
Men man är ju inte dum nog att utsätta dig för leverskador.
Sen finns ju ändå Ipren i olika smaker, folk knarkar ju inte dom mer bara för det.

Futuresailor:

brukade alltid försöka lura till mig en extra varje dag för att dom var så goda

Jag med[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns redan sådant, tror jag. Har för mig att jag fick som liten iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var liten hade jag medicin som smakade banan, det var gott.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns redan sådant, tror jag. Har för mig att jag fick som liten iaf.

Jo, det finns, som jag nämnde men jag tycker att alla märken bör göra sådant"/
En del tabletter går bara inte att svälja åga smaken[shake]

hemlig:

banan

banansmak är gott, ja[cute] fast frukten är inte lika uppskattad, men lukten[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns jättegoda ipren i alla fall minns jag [rolleyes] måste sett ut som värsta självmordsförsöket när jag satt och knapra (nog för att de va brustabletter) i mig typ en miljon stycken [shake]


   
SvaraCitera

medicin smakar skit för att man inte ska äta det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns väl alvedon med smak? De där som smälter i munnen?


   
SvaraCitera

komplicerad:

men dte inte onödigt att läsk förekommer i 920q83129831920390129038128312734012740124712804781024 smaker?
Och att det finns 19038129 märken juice

det låter onödigt eftersom man ska inte äta/smaka/dricka värktabletter utan svälja dom bara, så varför i all världen behöver dom ha smak isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiquidLuck:

det låter onödigt eftersom man ska inte äta/smaka/dricka värktabletter utan svälja dom bara, så varför i all världen behöver dom ha smak isf

Jag har precis förklarat att en del persoenr inte kan ta nldvändig medicin pga smaken.
Visst, om det är alvedon som knappt smakar något så behöver man väl inte smaksätta skiten men om det är någon annan medicin som luktar... Gammal mjölk, då bör man ju faktiskt göra något åt saken.

Supply and Demand:

Finns väl alvedon med smak? De där som smälter i munnen?

Sluta fokusera på alvedonen, jag skrev det som rubrik för att det skulle vara lockande.
Det fungerade gott & väl dock.

internet:

medicin smakar skit för att man inte ska äta det

Ändå smaksätter de Ipren[confused]?


   
SvaraCitera

Finns alvedon med svartvinbär & jordgubbssmak [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Finns alvedon med svartvinbär & jordgubbssmak

HAR JAG SAGT ATT DET INTE FINNS?! HAR JAG FRÅGAT OM DET FINNS? Nej, dåsa.

komplicerad:

Sluta fokusera på alvedonen, jag skrev det som rubrik för att det skulle vara lockande.
Det fungerade gott & väl dock.


   
SvaraCitera

Vet du hur vedervärdigt tabletter med fruktsmak kan vara? Åt lamictal med svartvinbärssmak, det var nog bland det vidrigaste och mest kväljningsframkallande jag har stoppat i munnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetheart from hell:

Vet du hur vedervärdigt tabletter med fruktsmak kan vara?

Ja, men om du inte fösrtod mitt budskap så var det att man ska tillverka fler tabletter som inte ger en kväljningar.


   
SvaraCitera

Jag tror att tabletterna skulle behöva vara större då, om man vill behålla mängden av substansen. Dessutom kan man göra det i USA, smaksätta sin medicin med valfri smak alltså, de gör det på plats. För $3, it's all about ze money.


   
SvaraCitera

jag brukar köpa alvedon sugtabletter - jordgubbssmak. helt ok.


   
SvaraCitera