Aviseringar
Rensa alla

amagaad hur sover man


Ämnesstartare

hur gör man[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Läste "avmagrad hur sover man?"

[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet är skitjobbigt, men typ sätt på radio på skitlåg volym och tänk på löv som flyter på älven [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

äste "avmagrad hur sover man?"

[sad][sad]

elakt[blush][sad][sad][sad]

Lounge fact:

vet är skitjobbigt, men typ sätt på radio på skitlåg volym och tänk på löv som flyter på älven [crazy]

har ingen radio och tror ej det funkar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

har ingen radio och tror ej det funkar[blush]

kan funka om du har mycket att tänka på, alltså när en tanke kommer så reflekterar man ej över den utan sätter ett namn på tanken, sätter det på lövet och låter det flyta iväg. [crazy] CRÄÄÄÄJSY

tycker tystnaden har börjat blivit mer inkräktande på senare tiden så vill iaf lyssna på något


   
SvaraCitera

Lounge fact:

kan funka om du har mycket att tänka på, alltså när en tanke kommer så reflekterar man ej över den utan sätter ett namn på tanken, sätter det på lövet och låter det flyta iväg. CRÄÄÄÄJSY

Haha, kanske värt att testa [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kan funka om du har mycket att tänka på, allt när en tanke kommer så reflekterar man ej över den utan sätter ett namn på tanken, sätter det på lövet och låter det flyta iväg. [crazy] CRÄÄÄÄJSY

meh[sad] ofta man får tankar att försvinna bara genom att föreställa sig att dom flyter iväg[no-no]

Lounge fact:

tycker tystnaden har börjat blivit med inkräktande på senare tiden så vill iaf lyssna på något

men tänk om det är något intressant på radion då?[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

meh[sad] ofta man får tankar att försvinna bara genom att föreställa sig att dom flyter iväg[no-no]

prova! man kan träna upp det tror jag

farbror gugge:

men tänk om det är något intressant på radion då?[surprised]

är bara musik om najten [crazy] och så är det någon tant som pratar ibland och så slutarh on kjobbet så kan man tänka på när hon går hem och så.. hahHAHAHHA. tycker jag är mysigt

envitkossa:

Haha, kanske värt att testa [crazy]

ja [bigsmile]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men tänk om det är något intressant på radion då?[surprised]

Det har jag råkat ut för, ganska jobbigt [surprised] Så jag slutade med radio och musik istället [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

elakt[blush][sad][sad][sad]

Ett ärligt misstag!


   
SvaraCitera

Man slutar vara vaken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tycker tystnaden har börjat blivit mer inkräktande på senare tiden så vill iaf lyssna på något

men helvete, nu kommer jag tänka på det när jag somnar, om inte tystnaden är för tyst osv fan :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

men helvete, nu kommer jag tänka på det när jag somnar, om inte tystnaden är för tyst osv fan :@

HAHAHA, då får du tänka på löven [y] goessss around

nä jag vet inte den där råa tystnaden asså skitjöbbi ären


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man lägger sig ner
fappar
blundar
somnar
[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kan funka om du har mycket att tänka på, alltså när en tanke kommer så reflekterar man ej över den utan sätter ett namn på tanken, sätter det på lövet och låter det flyta iväg. CRÄÄÄÄJSY

har gjort den dära tycker den är jättejobbig får aldrig till den!


   
SvaraCitera