Aviseringar
Rensa alla

Amfetamin


TA E ISTÄLLET FÖR A


   
SvaraCitera
saju
 saju
Ämnesstartare

respons:

Hallucinerar gör man väl ändå inte på amfetamin?

Jo det gör man, beroende på hur många dygn man har varit uppe. Efter 2 dygn får jag hallisar som skuggor i ögonvrån och små saker bara.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

saju:

Jo det gör man, beroende på hur många dygn man har varit uppe. Efter 2 dygn får jag hallisar som skuggor i ögonvrån och små saker bara.

Är ju snarare på grund av sömnbristen än drogen i sig.


   
SvaraCitera
saju
 saju
Ämnesstartare

respons:

Är ju snarare på grund av sömnbristen än drogen i sig.

Aa, det var det jag menade. Missade poängen där lite[cute]


   
SvaraCitera

Du blir som jag, och det vill inte va? [no-no] Eller ännu värre som mitt ex. Fast han blandade en massa olika droger och nu kan han inte ens äta själv. [y]


   
SvaraCitera

respons:

Är ju snarare på grund av sömnbristen än drogen i sig.

Fast jag har allt fått hallisar av enbart drogen och ingen sömnbrist..., kan iofs inte svära på exakt vad som var i det jag tog den gången...
Hursomhelst så orsakar amfetamin definitivt hallisar bland folk som har dålig tolerans för det


   
SvaraCitera

rekommenderar starkt Affe.. dock har gatupriset stigit till ca 350-400 á g för bra stuff... jag tycker man kan ta vilka droger som helst bara man vet vad man ger sig in på och har tillräckligt starkt psyke. Just för affe måste man vara stark så man inte fastnar. För tro mig.. man vill bara fortsätta. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Kostar juh typ 250 för bra shit


   
SvaraCitera

pwnmage:

Kostar juh typ 250 för bra shit

tja, beror ju på var man bor. jag köper rent för 350 i skåne. Med rent menar ajg att det räcker med 0,3 g för att trippa i 8 timmar 😉


   
SvaraCitera

största hälsorisken är väl eg att du misssköter kroppen så jävla hårt i längden.


   
SvaraCitera

zekrish:

cker med 0,3 g för att trippa i 8 timmar 😉

lmao


   
SvaraCitera

raoulduke:

lmao

Rent ska det vara eller så får det vara 😛


   
SvaraCitera

raoulduke:

zekrish: cker med 0,3 g för att trippa i 8 timmar 😉

För det första så trippar man inte på amfetamin .. Din jävla färsking! [cute]

ps. Amfetamin i sig är inte så jävla hälsoskadligt det är mer vad man gör under ruset och att man är igång så jävla länge och struntar i att äta/borsta tänderna etc [crazy] Men har man diciplin så gör man det ändå då man vet att man bör göra det trots att man inte känner behov.


   
SvaraCitera

Beroende och schizofreni


   
SvaraCitera