Aviseringar
Rensa alla

amfetamin


EasyLuckyFree:

Eller hur?

ne det är det inte, men då jag aldrig har knarkat så är det lite svårt för mig att svara på frågan [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Ja, det är ganska relevant att aldrig låta sig bli så jävla korkad.

Absolut. Ett drogfritt liv är i många fall kanske ett hälsosammare och bättre alternativ, MEN det här är ingen diskussionstråd. Det finns en tydlig fråga:

stickat:

hur kommer det sig att man spänner käken hela tiden när man tagit amfetamin?

Och om man har ett svar bör det således vara oberoende av vilken sida man står.

LightInDarkness:

ne det är det inte, men då jag aldrig har knarkat så är det lite svårt för mig att svara på frågan

Då har du väl inget här att göra heller? [smile]

Tycker bara att det är lite tröttsamt med pk-åsikter. Och ja, jag är medveten om att jag inte heller tillför något vettigt just nu - men jag anser att frågan redan blivit besvarad.


   
SvaraCitera

Knothole:

Ja, det är ganska relevant att aldrig låta sig bli så jävla korkad. [smile]

Huruvida det är korkat eller inte att använda vissa droger istället för andra är väl upp för debatt antar jag. Trångsynthet vad gäller andras livsstil utan någon som helst inblick i hur de påverkas av det skulle jag påstå är mer korkat än att knarka då och då.


   
SvaraCitera

EasyLuckyFree:

MEN det här är ingen diskussionstråd.

Jasså? Vad har man ett forum till då? Tittar på? Ritar med LUKTAR PÅ?!

respons:

Trångsynthet

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

Knothole:

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]

Att kalla någon för korkad bara för att man själv associerar drogen med nedpundade uteliggare är lite trångsynt, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Jasså? Vad har man ett forum till då? Tittar på? Ritar med LUKTAR PÅ?!

Okej, jag kanske inte uttryckte mig på ett sätt som alla (läs: du) förstod. I vissa trådar eftersträvar man att starta en diskussion genom att ställa en fråga som kräver ett ställningstagande som till exempel - Vad tycker du om amfetamin?. I de trådarna är det ju såklart meningen att du ska berätta precis hur dåligt du tycker att det är att använda droger.
I andra trådar, exempelvis denna, ställer trådskaparen en fråga - i det här fallet:

stickat:

hur kommer det sig att man spänner käken hela tiden när man tagit amfetamin?

Och det mest logiska då är att:

EasyLuckyFree:

om man har ett svar bör det således vara oberoende av vilken sida man står.

Detta för att trådskaparen inte har efterfrågat din åsikt om huruvida amfetamin är något jättedumt och läskigt eller något jättekul och spännande. Men det är väl klart att du som en fantastisk användare av ungdomar.se ska få uttrycka din åsikt i vilket fall, men jag står fast vid min ståndpunkt:

EasyLuckyFree:

men shit vad ni tillför med era jätterelevanta åsikter!

Hoppas du förstår bättre nu! [smile]


   
SvaraCitera

EasyLuckyFree:

Hoppas du förstår bättre nu! [smile]

Hela ditt inlägg till mig nu var off topic. Var det inte det du sa åt mig att inte skriva? Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Hela ditt inlägg till mig nu var off topic. Var det inte det du sa åt mig att inte skriva? Idiot.

EasyLuckyFree:

Tycker bara att det är lite tröttsamt med pk-åsikter. Och ja, jag är medveten om att jag inte heller tillför något vettigt just nu - men jag anser att frågan redan blivit besvarad.

Try harder next time!


   
SvaraCitera

Troligen är det ganska ont om tardjunkies här på um så tråden är lite obefogad imo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ju bättre grejer ju mindre tics å andra biverkningar. Du kanske ska byta langare[wink]


   
SvaraCitera

robin underbar:

Du kanske ska byta langare

apoteket äger.


   
SvaraCitera

Orka tjack. Jag föredrar den naturliga drogen. [wink]


   
SvaraCitera

metoden:

Jag föredrar den naturliga drogen.

ingen alls?


   
SvaraCitera

metoden:

Jag föredrar den naturliga drogen. [wink]

Khat?


   
SvaraCitera

metoden:

naturliga drogen.

svampar?

grodor?


   
SvaraCitera