Aviseringar
Rensa alla

Amfetamin & LSD


Ämnesstartare

detberorpå:

Lär ju bli en djävla psykos man får efter ;s

Tror inte psykosrisken ökar, däremot torkar du ut och sliter på kroppen mer än nödvändigt, då både alkohol och amfetamin är vätskedrivande.


   
SvaraCitera
Åtta

detberorpå:

Kan det inte vra farligt för exempelvis tänderna? Munnen överhuvudtaget?

Det är ju inte tandkräm. Men det är inte som att det handlar om kungssyra här, utan endast en något basisk lösning. Tänderna kommer inte att frätas sönder eller någonting. Däremot kan kanske långvarit bruk på det viset ge tand och munskador. Det har jag ingen aning om.

detberorpå:

Är det farligt om man kombinerar med något speciellt?

Det finns risker även om du inte kombinerar det med någonting, men ja, det finns saker man ska vara extra försiktig med (eller helt enkelt låta bli att kombinera). Här är en (inkomplett) lista. Om du någon gång ska kombinera två droger, snälla se till att läsa på ordentligt om de båda och se så att det inte är extra farligt att kombinera de två.

Nu tänker jag låsa den här tråden, då administrationen av den här sidan inte gärna ser att vi hjälper människor att knarka. Men snälla, snälla ta till dig vad jag och andra har skrivit, och för guds skull, se till att veta vad det är du sysslar med innan du får för dig att ta någonting. Du är ansvarig för din egen kropp, och okunskap och droger är ingen bra kombination alls.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera