Aviseringar
Rensa alla

Amnesia


Ämnesstartare

Slumpartad:

Vampire The Masqurade: Bloodlines. Spökhuset.

Den blev krönt till den mest läskiga banan i spelhistorien i en tävling härommånaden. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

1: Om du nu snackar om Orginalet:

Yes.

Slumpartad:

Då man kommer upp fanns ett hus. En sån där tentakelsak skrämde mig ur stolen där...

Hum, minns inte detta. Men så var det säkert.

Slumpartad:

Vampire The Masqurade: Bloodlines

Har haft ögonen på det här spelet väldigt länge, men inte provat det. Är det något att ha?

Jonnybravo91:

Vilken softcore gamer du låter som. [wink]

Pfff, spelade skräckspel förr till den grad att jag blev immun mot "hoppa-till-skräck" i film, spel och verkliga livet. [no-no] Tycker dock personligen att stämningsfull och psykologisk skräck är värre än "ogga-bogga-wogga-hoggah!-skräck".

Fast jo, lite mesig var man. [blush] Men som sagt, insåg nyligen tjusningen med att maximera stämningen. Känns som sandpapper på nerverna.

Jonnybravo91:

*Nedladdning startad* [blush]

Good lad. [cool]

S3ON:

Kan tänka mig det.. Vet inte om jag vågar fortsätta. [blush]

Do it! [mad] Du kommer inte ångra dig.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Den blev krönt till den mest läskiga banan i spelhistorien i en tävling härommånaden.

Aha, förklarar varför den gav min mardrömmar när jag spelade spelet precis när det kom ut [blush]

Har fått men från det: Kan verkligen inte se på filmer med tjejer med svart hår och vit klänning. Den klassiska skräckfiguren asså... Börjar inbilla mig såna överallt så fort det blir mörkt [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

xsaosinx:

Har haft ögonen på det här spelet väldigt länge, men inte provat det. Är det något att ha?

Om du tycker om vampyrer (och då pratar vi inte om bögvampyrerna från Twilight, utan RIKTIGA vampyrer) och sådant trevligt tror jag inte det finns ett bättre spel på marknaden.

Om inte annat är det ett sjukt kul rollspel. Är väl, som jag förstått det, ett av de bästa.

xsaosinx:

Hum, minns inte detta. Men så var det säkert.

Det var ett hus efter vägen en bit innan den där basen man skulle in i. Tror den låg lite bakom träd och så. Är ju inget linjärt skit det där spelet, så mycket stor risk att man missar sånt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Om du tycker om vampyrer

Är egentligen mer lagd åt zombies, men har inget emot vampyrer.

Slumpartad:

(och då pratar vi inte om bögvampyrerna från Twilight, utan RIKTIGA vampyrer)

[y]

Slumpartad:

Om inte annat är det ett sjukt kul rollspel. Är väl, som jag förstått det, ett av de bästa.

Oh, älskar och har alltid älskat rollspel. Får absolut ge det här en chans då!

Slumpartad:

Är ju inget linjärt skit det där spelet, så mycket stor risk att man missar sånt xD

Haha ja, förmodligen. Diggade verkligen det spelet. Post-apokalyps. [love] Fail:ade dock slutet. Sprang igenom en jättestor eldstrid till Chernobyl-reaktorn, som jag egentligen var för svag för att klara av. Så jag blev ägd på en gång där inne. Min enda sparning dessutom. Och därtill blev alla dialoger framåt slutet på ryska, utan undertexter. Askass nedladdning.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Oh, älskar och har alltid älskat rollspel. Får absolut ge det här en chans då!

Kan vara lite småjobbigt å komma in i. Men kör en runda med någon random. Sen tar du å testar Malkavians. Hela spelet blir verkligen annorlunda... och ack så mycket roligare :>

xsaosinx:

Fail:ade dock slutet.

Kom aldrig dit själv i orginalet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ej hur det kan vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LÄSKIGT!!!!!!!!! <- men, förstår nog säkert när jag spelar.


   
SvaraCitera

Idoufe:

Förstår ej hur det kan vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LÄSKIGT!!!!!!!!!

Vill se dig spela det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är läskiga på riktgit[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Vill se dig spela det.

Vadådå [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mac-versionen funkar inte [mad]


   
SvaraCitera

Idoufe:

Vadådå

Spelet:

Ett av de första klippen jag hittade från folk som spelat spelet, du kan ju undersöka på Youtube själv hur det verkar vara:

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Spelet:

Första trailern var ej så spooky, men var väldigt kritisk och har lampan på i mitt rum osv. Den andra filmen (kollar nu) (hahahhaha, trodde spelgubben pratade, så var det spelaren) (vad han skriker :ssssssss) (3:49 "wöööööhhhhhh", jaha?) (HAHA VAD HAN SKRIKER :DDDD) ((SLUT)) var väl, ja, känns som om det är mycket *skrämma upp sig själv pga ovissheten*.

Men ändrar mig säkert. Ska tvinga Robin att spela med mig i helgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha trodde det var nån sjukdom du hade


   
SvaraCitera

Idoufe:

var väl, ja, känns som om det är mycket *skrämma upp sig själv pga ovissheten*.

KOllade faktiskt inte på den själv [blush] Egentligen skulle jag länka en annan, slutade med att snubben gråter för att han är så rädd [cute] Kollade på det klippet själv mitt i natten, så tyckte kanske det var lite extra creepy då [blush]

Idoufe:

Men ändrar mig säkert. Ska tvinga Robin att spela med mig i helgen.

Bra! Be honom filma [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Förstår ej hur det kan vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LÄSKIGT!!!!!!!!!

Vet, det ser inte SÅ läskigt ut när man ser en video på själva gameplay:et. Såg en sån video där en kille lirade. Han hade även lagt med ljudet ifrån en skype-konversation som han och ett par kompisar hade medan han spelade.

Han satt och vrålskrek flera gånger och jag trodde själv att han överdrev. Men vrålskrek sedan själv när jag spelade ensam i ett mörkt rum. [blush]


   
SvaraCitera