Aviseringar
Rensa alla

Amnesty Ungdomar.se


Ämnesstartare

Dhagor:

Hahaha. [bigsmile]
Bäst idag hittills. [love]

Tackar! [blush]
Är själv väldigt stolt över vad min orginisation kan åstakomma [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha. Den här gången lyckades du faktiskt. :'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Hahaha. Den här gången lyckades du faktiskt. :'D

Så du gillar min tråd? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Så du gillar min tråd? [blush]

Faktiskt. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Faktiskt. [wink]

Vilken tur! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

x)))

Ifall du gillar detta och känner att du vill stödja det så kan du även köpa en t-shirt med logon på ifrån t-shirt shoppen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ifall du gillar detta och känner att du vill stödja det så kan du även köpa en t-shirt med logon på ifrån t-shirt shoppen. [cute]

XD cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

XD cp

Haha! [blush]

Man kan även bidra med pengar och kostnadsfritt arbete med. För att skicka pengar gör du det lättast genom att kontakta Amnesty Ungdomar.se för att få PlusGrio-nummer och ifall du vill arbeta ringer man till Amnesty växeln och ber att kopplas till Ungdomar.se jobb-avdelningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha. [love]

Jag har blivit utsatt av psykisk misshandel av tidigare administratör Thomas N vid flertaliga tillfällen, han har t.o.m. bett mig att lämna sidan. En gång blev jag låst/raderad 12 ggr på ett dygn p.g.a. att jag uttryckte min åsikt om en viss moderator. Jag har tvingats till identitetsbyte ett 30-tal gånger för att undfly den hårda moderatordiktatur vi lever i och detta har bland annat alienerat mig från mina tidigare vänner då dessa ej känt igen mig.

Jag anser att jag förtjänar att få min ip-ban borttagen som ersättning för det psykiska lidande jag fått utstå och de sociala prövningar jag har fått gå igenom till följd av denna traumatiska händelse.

Kära Amnesty Ungdomar.se, hjälp mig!

/Oskyldig politiskt förföljd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad bra.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BelongsToAnarchism:

Kära Amnesty Ungdomar.se, hjälp mig!

Kära BTA Amnesty Ungdomar.se blir djupt upprörda när de hör din historia och ska genast börja med sitt arbete för att du ska kunna känna dig trygg på forumet och slippa få dina åsikter censurerade och borttagna utav moderatorerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Kära BTA Amnesty Ungdomar.se blir djupt upprörda när de hör din historia och ska genast börja med sitt arbete för att du ska kunna känna dig trygg på forumet och slippa få dina åsikter censurerade och borttagna utav moderatorerna.

Tack kära Amnesty Ungdomar.se, ni har gett mitt liv nytt hopp! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BelongsToAnarchism:

Tack kära Amnesty Ungdomar.se, ni har gett mitt liv nytt hopp! [love]

Vi har nu forskat djupt in i ärendet och blivit lovade att detta inte ska fortsätta dock kunde du inte få någon form av ersättning. Ifall de inte håller detta så kan jag personligen besöka Admin som är ca 400m ifrån mitt kontor här i Skövde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill gärna se att min ip-ban försvinner, vilken jag erhållit för att jag skapade en fejkanvändare för evigheter sen


   
SvaraCitera