Aviseringar
Rensa alla

Ampalang


Ämnesstartare

Ingen på forumet som har en och har lust att beskriva smärtan?
Har redan en PA, men det var ju inget. Men en ampalang säger dom ska vara smärtsammast av alla. Funderat på att göra en nämligen!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

p3tt3r:

Men en ampalang säger dom ska vara smärtsammast av alla. Funderat på att göra en nämligen!

drömmer om att fixa en. men du vet hur lång läkningsperiod det är? 2-3månader.


   
SvaraCitera
Correh

Vad är en ampalang då?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

drömmer om att fixa en. men du vet hur lång läkningsperiod det är? 2-3månader.

Läkningen är inge problem, inte allt för pilsk av mig. Vill veta hur det är under proceduren dock.. :p

Correh:

Vad är en ampalang då?

En piercing som görs horisontellt igenom ollonet, med andra ord.. om jag förstått det rätt så skär kanylen av fibrerna iställer för att följa efter som vid en PA etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så, inget trams nu. Kommentarer som säger att det är äckligt kommer tas bort och belönas med en varning. Att fråga vad det är är okay, men det är onödigt att döma: alla gillar olika saker. Håll tråden on topic!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p3tt3r:

Läkningen är inge problem, inte allt för pilsk av mig. Vill veta hur det är under proceduren dock.. :p

den är ju oanvändbar i 2-3månader.
plus det borde göra riktigt ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

den är ju oanvändbar i 2-3månader.
plus det borde göra riktigt ont.

Jo dom säger ju att det är en av dom mest smärtsammaste!
Själva proceduren att ha den som vore intressant att veta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p3tt3r:

Jo dom säger ju att det är en av dom mest smärtsammaste!
Själva proceduren att ha den som vore intressant att veta!

jo, det är de.


   
SvaraCitera

varför skulle man vilja göra något sånthär?[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

p3tt3r:

Läkningen är inge problem, inte allt för pilsk av mig.

Kul om såret spricker upp varje gång man får morgonstånd?

Verkar verkligen inte värt det och själva proceduren är nog det minst smärtsamma, antar att man lokalbedövar eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Kul om såret spricker upp varje gång man får morgonstånd?

Det är inte så farligt som man kan tro. Jag har oprerat snoppen och vaknade flera gånger under natten med stånd.. Huga. Det spännde som fan, men gick oftast bra. Men metallpinnen, som till skillnad från stygn, är antagligen så stor att den klarar att penisen sväller. Mina stygn sprack en eller två gånger… Det var inte najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknar av att den står, blöder, få den ligga, bädda om bandage,gör rent, sov.. Fortsätt så tills den är läkt. Så vare med min PA iaf.. :p
Ingen på forumet som har efarenhet av Ampallang? eller nån som känner nån med en?


   
SvaraCitera