Aviseringar
Rensa alla

aMSN fråga! ( x = 100% säkert borttagen?)


Ämnesstartare

Om det står x bredvid en person i listan betyder det med 100 procents sannolikhet att man är borttagen från hans/hennes msn(alla lista/or)?

Om inte, hur kommer det sig att det stämmer ibland, ibland inte? Hört många säga att "det inte alltid stämmer", men jag har svårt att tro det... aMSN är ju uppbyggt med funktionen att "se" detta, så varför skulle det inte fungera?

Tack på förhand

kryss.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vet inte säkert.. det är lite knasigt det där programmet tycker jag, kan mycket väl vara så att det bara är ibland.. Pröva emesene ist.. mkt bättre enligt mig. Det har säkert också just den här funktionen du vill ha.


   
SvaraCitera

Det är inte heeelt felsäkert. Msn är ett smutsigt protokoll och inte helt att lite på, men generellt sett brukar det fungera. Jag har varit med om att det där inte stämmer dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm okej, tack för svaren. Någon mer som vet något?

coffeee:

emesene

coffeee:

har säkert också just den här funktionen du vill ha.

Du låter inte så bekant med emesene, är du säker på att den har funktionen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrsVD:

Du låter inte så bekant med emesene, är du säker på att den har funktionen?

Jag använder det själv för att chatta lite, det är snyggt och smidigt. funktionen finns..
Men jag vet inte om klienten spelar någon roll, msn-protokollet består ju.. men skillnader i vad som visas i grafiken kan ju ha att göra med klienten som används.. låter logiskt för mig iaf. Aristoteles kanske har mer koll och kan förklara på ett bra sätt.


   
SvaraCitera