Aviseringar
Rensa alla

Anabola prepp


Ämnesstartare

För Nybörjare Frågor o Svar


   
Citera

tss


   
SvaraCitera

hu mkt anabola ska ja ta fö att pungn inte ska krympa? [confused][confused]


   
SvaraCitera

höhöhö anabola är för latmaskar


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Netherlick:

höhöhö anabola är för latmaskar

Knappast. dem som tar anabola tränar oftast mer än vad andra gör.
dem är verkligen inte lata.


   
SvaraCitera

TS - på ett sånt här forum ska man inte sncka om droger mer än på ett negativt sätt. på så sätt får folk bara den propagandan om biverkningar och att man blir dum i huvudet etc.


   
SvaraCitera

Wingman:

TS - på ett sånt här forum ska man inte sncka om droger mer än på ett negativt sätt. på så sätt får folk bara den propagandan om biverkningar och att man blir dum i huvudet etc.

Dvs att du bara kommer få höra vad folk hört från skolan och drogjouren. inge riktiga sanningar från folk som testat/kurar nu.


   
SvaraCitera

Wingman:

TS - på ett sånt här forum ska man inte sncka om droger mer än på ett negativt sätt.

Du har inte hängt särskilt mycket i drogforumen va?


   
SvaraCitera

Wingman:

Knappast. dem som tar anabola tränar oftast mer än vad andra gör.
dem är verkligen inte lata.

när jag säger latmaskar menar jag inte latmaskar på de sättet utan mer i muskel väg


   
SvaraCitera

iddqd:

Du har inte hängt särskilt mycket i drogforumen va?

Jo på en del, men nu snackar jag inte svampar och sånt utan bara bola prepp ;P och av egen erfarenhet så är inte alla prepperat negativa. ska inte säga vad jag testat eller så men ingeting negativt hände mig efter en tids bruk. det är mer om man dricker eller tar andra droger under tiden man kurar som det kan flippa


   
SvaraCitera

Wingman:

Jo på en del, men nu snackar jag inte svampar och sånt utan bara bola prepp ;P

Mjo, fattade det. Och jag förstår dig, vet man vad man gör så tror jag inte risken är särskilt stor. Men om man behöver fråga någon på UM så vet man antagligen inte vad man gör, så den här tråden är rätt meningslös. Sen tror jag den bryter mot ett gäng regler.


   
SvaraCitera

iddqd:

stor. Men om man behöver fråga någon på UM så vet man antagligen inte vad man gör, så den här tråden är rätt meningslös. Sen tror jag den bryter mot ett gäng regler.

[y]


   
SvaraCitera

onödigt att ta sånt. man kommer jäkligt långt utan att ta nånting alls. bara man tränar rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lasseboy87:

onödigt att ta sånt. man kommer jäkligt långt utan att ta nånting alls. bara man tränar rätt.

Men denna värld är uppbyggd på detta sett :

Tjej: Smal , stora bröst , brun

Kille : Muskler . Tvättbräda , brunast vinner .

Sjuk värld men sann !


   
SvaraCitera