Forumet - Anal-sex

Anal-sex

9155 0 97

Spana också in:

Min mor som lite härsan tvärsan har att göra med ungdomsmottagningen på jobbet berättade om en 13-årig flicka som så att säga fått en stor flisa rätt i brunögat. Resultatet blev en förslappad ringmuskel, som i sin tur lär leda till Pampers Up & Go återstoden av livet.

Tänkte dela med mig lite av anekdoter, så här på kvällskvisten.
Andy91:

jag har hört att det bara är en myt, och att ringmuskeln måste utsättas för kraftigt våld för att skadas så.

Alltså, ringmuskeln är ju inte skapt för att få saker och ting inkörda från det hållet. Beroende på vad som körs in, och med vilken kraft är det därför ingen omöjlighet. Jag tror inte läkarna ljuger om det för att få berätta en rolig historia [wink]
Andy91:

jag har hört att det bara är en myt, och att ringmuskeln måste utsättas för kraftigt våld för att skadas så. jag har iaf inte märkt av några som helst tendenser fill förslappad ringmuskel..

Jag skulle tro att det gör jävligt ont och att de flesta slutar i god tid innan den går sönder. Aja, vill mig minnas att RFSL sagt något betryggande om det där så jag letar upp det :3.

RFSL:

Man skadar inte ändtarmen vid påsättning. Den blir inte uttöjd eller förslappad. Skador uppstår bara om man använder våld eller kör upp för stora saker. Genom att skaffa dig kunskap om tarmarnas och rövens funktioner är du bättre förberedd på att hantera och vara rädd om din egen och din partners röv.

Fyfan för analsex, fyfan fyfan fyfan.

Frågad en kille engång om han ville ha en gurka uppkörd, men han förstod inte riktigt kopplingen. Bara för att jag är tjej så ska jag ha en massa intryck överallt, snart ska väl öronen och naveln också töjas ut och knullas, JIPPIIEEE!

Snart kan 6 killar ha sex med en tjej samtidigt. Va häääärligt!
Hampie:

Ja. RFSL har ett väldigt fritt och ohämmat språk som går rakt på sak - de säger vad de menar och inte något annat.

Haha, trodde jag inte, va trevligt [smile]

UnclePadda:

Jag kan inte bekräfta att det är sant heller, men jag har svårt att tro att läkarna ljuger bara för att få berätta nåt kul som sagt.

Och den som först kläckte att man kan hamna i en latent psykos å tro att man är en apelsin och tro att man kan skala sig själv efter man rökt ett bloss cannabis, vad tänkte han?
Den svenska härliga propagandan.