Aviseringar
Rensa alla

Anal-sex


Ämnesstartare

Tycker någon tjej därute som har haft analsex, att det är skönt? Gör det inte bara ont?


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

fett sjönt me k0ken i r0mpan [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha okey [wink]


   
SvaraCitera

Helt okej [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det ont att bajsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEj det är skönt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mor som lite härsan tvärsan har att göra med ungdomsmottagningen på jobbet berättade om en 13-årig flicka som så att säga fått en stor flisa rätt i brunögat. Resultatet blev en förslappad ringmuskel, som i sin tur lär leda till Pampers Up & Go återstoden av livet.

Tänkte dela med mig lite av anekdoter, så här på kvällskvisten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fucking win


   
SvaraCitera

Nja inte skönt, har iofs inte provat men fingrar är ju inte superskönt så hur kan det bli bättre med kuk?

Dessutom finns det ju ingenting som säger att kvinnan "borde" tycka att det är skönt. Håller mig annars till originalhålet:)

Ungefär som att få en bajskorv tillbaks (tyyyp) uppkörd i analhålet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sloganizer:

Tycker någon tjej därute som har haft analsex, att det är skönt? Gör det inte bara ont?

jadå.. och ja, det är skönt. gjorde typ bara lite ont första gången men som tur var lyssnade killen på mig och nu älskar jag det! [blush] typ mer än vanligt... [blush]


   
SvaraCitera

sloganizer:

Gör det inte bara ont?

japp. får inte ens in en kuk där det gör så fucking ont.

NormaJean:

Ungefär som att få en bajskorv tillbaks (tyyyp) uppkörd i analhålet.

mhm !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch bajs på snoppen ja föredrar blod, kiss eller svamp på snoppeN1!1!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad-sa, tycker ni inte om analsex?
Porr har lurat mig igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Resultatet blev en förslappad ringmuskel,

jag har hört att det bara är en myt, och att ringmuskeln måste utsättas för kraftigt våld för att skadas så. jag har iaf inte märkt av några som helst tendenser fill förslappad ringmuskel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

jag har hört att det bara är en myt, och att ringmuskeln måste utsättas för kraftigt våld för att skadas så.

Alltså, ringmuskeln är ju inte skapt för att få saker och ting inkörda från det hållet. Beroende på vad som körs in, och med vilken kraft är det därför ingen omöjlighet. Jag tror inte läkarna ljuger om det för att få berätta en rolig historia [wink]


   
SvaraCitera