Aviseringar
Rensa alla

analsex


Ämnesstartare

ingenaning2:

men om man vet att båda är helt rena från sjukdomar spelar det någon roll om man har kondom eller inte då?:)

I princip inte. Glidmedlet kan bli lite brunfärgat om det inte är helt rent i ändtarmen, men det är bara tvätta bort med tvål pch vatten. Kissar killen inom en stund efter han kommit finns det nog ingen större risk för urinvägsinfektion heller.

Men!!! Efter snopp i rumpan skall snoppen under inte omständigheter in i vaginan igen. Då kan du få urinvägsinfektion – och det vill du inte. ATM är lite småäckligt men inte speciellt farligt.


   
SvaraCitera

sök på anal douche


   
SvaraCitera

ingenaning2:

undrar en sak, en del säger att man ska använda kondom vid analsex. men om man vet att båda är helt rena från sjukdomar spelar det någon roll om man har kondom eller inte då?:)

Det finns bakterier i ändan som man inte vill ha upp i urinröret.. [wink]


   
SvaraCitera

Hampie:

ATM är lite småäckligt men inte speciellt farligt.

fast i porrfilm är det jävligt hett [blush]

(för all som inte vet så i den mesta analporr så sköljer man tarmen innan)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

S3ON:

Det finns bakterier i ändan som man inte vill ha upp i urinröret.. [wink]

ja men hittills har det inte hänt mig att jag fått infektion


   
SvaraCitera

qazedctgb:

ja men hittills har det inte hänt mig att jag fått infektion

never say never.. [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

never say never.. [cute]

jag säger till om det händer( inte för att jag tror att jag ska ha massa oskyddat sex inom en överskådlig framtid eftersom jag inte har fast pojkvän)


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag säger till om det händer( inte för att jag tror att jag ska ha massa oskyddat sex inom en överskådlig framtid eftersom jag inte har fast pojkvän)

Det är inte värt att ta risken, jättejobbigt med urinvägs-infektion! [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Det är inte värt att ta risken, jättejobbigt med urinvägs-infektion! [sad]

jo! det är inte värt könssjukdom men lätt värt den minimala risken för urinvägsinfektion


   
SvaraCitera

Jaja, det är era beslut! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blä


   
SvaraCitera

Åtta:

Vem vill ha bajs i urinröret?


   
SvaraCitera