Forumet - Analsex

Analsex

4522 0 66

Spana också in:

stereo total:

Fast baklänges då.

Fast alltså, menade mer att snoppar nog är har större omkrets. Eller, ja, jag har ju ingen aning om hur stora bajskrovar du brukar bajsa och hur stora snoppar du träffat. Men bajs känns ju ändå lite mer som att det anpassar former efter utrymmet, fast med en snopp så får utrymmet anpassa sig. OM DU FATTAR.

Gillar att prata om bajs.
Nintendo:

ltså, menade mer att snoppar nog är har större omkrets. Eller, ja, jag har ju ingen aning om hur stora bajskrovar du brukar bajsa och hur stora snoppar du träffat. Men bajs känns ju ändå lite mer som att det anpassar former efter utrymmet, fast med en snopp så får utrymmet anpassa sig. OM DU FATTAR.

Ja, jag fattar absolut. Jag brukar inte bajsa abnormt stora bajskorvar. Dom brukar inte vara stora som penisar heller. Men jag tror att ändtarmen är rätt anpassningsbar.
Det är en normalstor penis jag har haft analsex med också.

Det är klart, att man måste slappna av sjukt mycket för att inte få ont av analsex och sånt där. Men när man får in snitsen så är det snarlikt känslan av att bajsa. Tycker jag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Gillar att prata om bajs.

Mmm, känner mig fett sexy.