Aviseringar
Rensa alla

Analsex


Nintendo:

Tror ej att många bajsar hårda korvar i snoppstorlek

Alltså, det är ju inte som att bajsa löst bajs, men jag tycker att känslan av analsex är jättelik känslan av att bajsa vanligt, hårt bajs. Fast baklänges då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fast baklänges då.

Fast alltså, menade mer att snoppar nog är har större omkrets. Eller, ja, jag har ju ingen aning om hur stora bajskrovar du brukar bajsa och hur stora snoppar du träffat. Men bajs känns ju ändå lite mer som att det anpassar former efter utrymmet, fast med en snopp så får utrymmet anpassa sig. OM DU FATTAR.

Gillar att prata om bajs.


   
SvaraCitera

Nintendo:

ltså, menade mer att snoppar nog är har större omkrets. Eller, ja, jag har ju ingen aning om hur stora bajskrovar du brukar bajsa och hur stora snoppar du träffat. Men bajs känns ju ändå lite mer som att det anpassar former efter utrymmet, fast med en snopp så får utrymmet anpassa sig. OM DU FATTAR.

Ja, jag fattar absolut. Jag brukar inte bajsa abnormt stora bajskorvar. Dom brukar inte vara stora som penisar heller. Men jag tror att ändtarmen är rätt anpassningsbar.
Det är en normalstor penis jag har haft analsex med också.

Det är klart, att man måste slappna av sjukt mycket för att inte få ont av analsex och sånt där. Men när man får in snitsen så är det snarlikt känslan av att bajsa. Tycker jag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Gillar att prata om bajs.

Mmm, känner mig fett sexy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men när man får in snitsen så är det snarlikt känslan av att bajsa

Håller ej med, ty jag hatar att bajsa men tycker analsex är ganska najs. [n]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Håller ej med, ty jag hatar att bajsa men tycker analsex är ganska najs.

Ja, alltså, att bajsa är ju inte så erotiskt. Men tycker du inte att känslan är lite densamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men tycker du inte att känslan är lite densamma?

Nä :<
Ska analysera känslan noggrant nästa gång.
Har nog aldrig tänkt på det, egentligen. Och jämfört liksom.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nä :<
Ska analysera känslan noggrant nästa gång.
Har nog aldrig tänkt på det, egentligen. Och jämfört liksom.

Ja gör det. Och berätta gärna vad du kommer fram till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Alltså, analsex känns som att bajsa baklänges.

Har hört det beskrivas som detta av alla utom Nin och Zapp.
Jag kan bara tänka tillbaka till när man var liten och inte ville svälja alvedon/kräktes upp den så man var tvungen att få i stolpillerform. Och när man skulle tas tempen på.
Och det var ju knappast nice.
Även fast det var en massa salva på den så att det inte skulle göra ont.
Nu är ju visserligen en snopp mjukare än en termometer, men då ett litet piller kändes hemskt så tvivlar jag på att jag skulle uppskatta att få någonting uppkört där.
Vi har ju dessutom ingen g-punkt där så det torde ju inte vara lika skönt som att ha någonting i vaginan.
Fast de ligger ju så nära varandra så njutningen vissa känner kommer kanske tack vare vaginan.
Det känns också galet att det ska göra ont i början, och att det ofta kommer bajsrester på kuken osv.
Nejfy. Tror ej att jag någonsin kommer att känna mig något vidare trakterad av det.
Känns lite porrskadat faktiskt.
Skulle som kille nog uppskatta en vagina mer tror också tror jag. Om den inte hade jätteförsvagade muskler kanske.

*slut på analstory*

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag blir så kreativ av att ha feber. hade kunnat skriva fler knasiga meningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle som kille nog uppskatta en vagina mer tror också tror jag. Om den inte hade jätteförsvagade muskler kanske.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"tror också tror jag" haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sätt sätt sätt


   
SvaraCitera

isola:

Det känns också galet att det ska göra ont i början, och att det ofta kommer bajsrester på kuken osv.

Det gör inte ont i början och det kommer inte bajs på kuken, om man gör rätt [y]


   
SvaraCitera

Frippe96:

det kommer inte bajs på kuken, om man gör rätt

fast det stämmer ju inte riktigt det kan visst hända att det kommer bajs på snoppen även om man inte är bajsnödig. eller du kanske sköljer dig innan varje gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså hahahhahahahha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känsligaste ämnena på UM: Invandring, höger-vänster och analsex.


   
SvaraCitera