Forumet - Analsex

Analsex

2547 0 117
Jag har lovat min pojkvän att testa analsex med honom till helgen, dock har jag aldrig haft det innan och har hört massa skräckhistorier osv. om saker som hänt och hur äckligt det är och blablabla. Mycket av det fattar jag att det är bullshit, men det finns två saker jag undrar över.

Får han (kan få?) bajs på snoppen? :P
Baksug, hur vanligt är det egentligen och vad är det som gör att det händer?

Spana också in:

Jag själv tycker att analsex gör för jävla ont, men ändå e det något som lockar en till det... [censur]
Sen ska man ju använda kondom såklart. [y]
Det här med att han kanske får bajs på snoppen, det vet inte jag någonting om, det har iallafall inte jag varit med om. Det kan nog hända, du ska nog gå på toa innan, värst e ju efteråt när man ska gå på toa då. Ousch. Men det tar vi en annan dag. [bigsmile] Haha, men det går nog bra. [wink]
Det är inte det att jag inte är intresserad, och att jag gör det enbart för min pojkväns skull.

Jag är nyfiken på att prova det och det känns helt rätt med pojkvännen som jag har nu eftersom jag vet att han tar det lugnt och är försiktig med mig. Jag litar på honom helt och hållet när det gäller sånt.

Det är mest det att jag inte vet så mycket om det, har inga kompisar jag direkt kan fråga om det och så.. Känns lite skrämmande och är rädd att det ska hända sånna grejer som man läser om på internet och sånt hela tiden :P
ToxicStupified:

Jag själv tycker att analsex gör för jävla ont

om man inte är tillräckligt försiktig eller har tillräckligt med glidmedel eller slappnar av. Jag har känt att det gjort ont men då har det varit någon av dessa anledningar. När det funkar gör det inte ont. Man får ta det riktigt jävla långsamt i början så går det faktiskt bra [y]
porrgroda:

Får han (kan få?) bajs på snoppen? :P

Ja, han kan få bajs på sin snopp, vill ni undvika det så använd kondom.

porrgroda:

Baksug, hur vanligt är det egentligen och vad är det som gör att det händer?

Vad jag har hört så är det en myt och jag har aldrig upplevt det själv.

porrgroda:

Det är mest det att jag inte vet så mycket om det, har inga kompisar jag direkt kan fråga om det och så..

Om du har fler frågor som du vill ställa lite mer anonymt så kan du slänga i väg ett PM till mig [smile]

porrgroda:

Jag är nyfiken på att prova det och det känns helt rätt med pojkvännen som jag har nu eftersom jag vet att han tar det lugnt och är försiktig med mig. Jag litar på honom helt och hållet när det gäller sånt.

Det viktigaste är ju att man litar på sin partner. Men gör inget om du inte är helt säker på att du verkligen vill.
Tänk på att ni inte behöver gå hela vägen första gången, utan att det kan vara en fördel att ta det lugnt och försiktigt så att du blir bekväm och kan slappna av ordentligt. Jag rekommenderar dig att använda glidmedel.