Aviseringar
Rensa alla

Analsex


Ämnesstartare

Alltså, känns ju idiotiskt om du inte själv är intresserad, vilket det låter som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte det att jag inte är intresserad, och att jag gör det enbart för min pojkväns skull.

Jag är nyfiken på att prova det och det känns helt rätt med pojkvännen som jag har nu eftersom jag vet att han tar det lugnt och är försiktig med mig. Jag litar på honom helt och hållet när det gäller sånt.

Det är mest det att jag inte vet så mycket om det, har inga kompisar jag direkt kan fråga om det och så.. Känns lite skrämmande och är rädd att det ska hända sånna grejer som man läser om på internet och sånt hela tiden 😛


   
SvaraCitera
ziiesh

ToxicStupified:

Jag själv tycker att analsex gör för jävla ont

om man inte är tillräckligt försiktig eller har tillräckligt med glidmedel eller slappnar av. Jag har känt att det gjort ont men då har det varit någon av dessa anledningar. När det funkar gör det inte ont. Man får ta det riktigt jävla långsamt i början så går det faktiskt bra [y]


   
SvaraCitera

HA MYCKET GLIDMEDEL annars gör det satans ont [surprised]


   
SvaraCitera

porrgroda:

Får han (kan få?) bajs på snoppen? 😛

Ja, han kan få bajs på sin snopp, vill ni undvika det så använd kondom.

porrgroda:

Baksug, hur vanligt är det egentligen och vad är det som gör att det händer?

Vad jag har hört så är det en myt och jag har aldrig upplevt det själv.

porrgroda:

Det är mest det att jag inte vet så mycket om det, har inga kompisar jag direkt kan fråga om det och så..

Om du har fler frågor som du vill ställa lite mer anonymt så kan du slänga i väg ett PM till mig [smile]

porrgroda:

Jag är nyfiken på att prova det och det känns helt rätt med pojkvännen som jag har nu eftersom jag vet att han tar det lugnt och är försiktig med mig. Jag litar på honom helt och hållet när det gäller sånt.

Det viktigaste är ju att man litar på sin partner. Men gör inget om du inte är helt säker på att du verkligen vill.
Tänk på att ni inte behöver gå hela vägen första gången, utan att det kan vara en fördel att ta det lugnt och försiktigt så att du blir bekväm och kan slappna av ordentligt. Jag rekommenderar dig att använda glidmedel.


   
SvaraCitera

porrgroda:

Får han (kan få?) bajs på snoppen? 😛

Det kan han kanske, men det får han väl räkna med i sf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

om man inte är tillräckligt försiktig eller har tillräckligt med glidmedel eller slappnar av. Jag har känt att det gjort ont men då har det varit någon av dessa anledningar. När det funkar gör det inte ont. Man får ta det riktigt jävla långsamt i början så går det faktiskt bra

Ja men det var ju det som var anledningen till att det gjorde ont. Vi hade inte kondom eller glidmedel så då var det inte så konstigt. [shake][ops] hahaha. Jag håller med dig, men många killar e hårdhänta, haha.


   
SvaraCitera
ziiesh

ToxicStupified:

Vi hade inte kondom eller glidmedel så då var det inte så konstigt.

kondom vid analsex har jag nog faktiskt inga erfarenheter av. så det har jag ingen aning om vad det har för effekt, lite enklare kanske..

ToxicStupified:

Jag håller med dig, men många killar e hårdhänta, haha.

jag skulle aldrig ha analsex med en kille som jag inte är helt säker på att han kommer ta det typ lugnare än han någonsin gjort innan han kommit in och det börjar bli skönt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gjort det nu och det var inte så farligt 😉 Visst att det gjorde lite ont men det var trots allt första gången, det får man ju räkna med 🙂 Tack för alla svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

kondom vid analsex har jag nog faktiskt inga erfarenheter av. så det har jag ingen aning om vad det har för effekt, lite enklare kanske..

Nej alltså jag vet inte om det har någon effekt. Men det e bäst att ha det pga alla bakterier, har jag hört. [shake][y]

ziiesh:

jag skulle aldrig ha analsex med en kille som jag inte är helt säker på att han kommer ta det typ lugnare än han någonsin gjort innan han kommit in och det börjar bli skönt

Nej sant, det skulle man inte velat. Får man säga till på skarpen eller typ "slå" till honom. XD [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft analsex(aldrig mitt förslag, hör och häpna) med två olika tjejer och det gav två otroligt olika resultat. Den ena tjejen typ älskade det och den andra var inte särskilt nöjd. Smaken är som Baken. [cool]


   
SvaraCitera
ziiesh

ToxicStupified:

Men det e bäst att ha det pga alla bakterier, har jag hört. [shake][y]

jo, givetvis, men jag är inte riktigt mr condoms största fan så.. 😛

ToxicStupified:

Nej sant, det skulle man inte velat. Får man säga till på skarpen eller typ "slå" till honom. XD [ops]

eller helt enkelt se till att aldrig hamna i den situationen genom att aldrig ha analt med någon man inte litar på eller känner och prata om det innan [y]


   
SvaraCitera

mjooo ja å min pojkvän hade sex [ops]
å liksom på nått vis kom han in i mitt äss vi märkte inget helskumt..
inte förrän vi bytte ställning märkte vi det å de va första gången för mej [confused] ingen smärta alls helskumt va faktiskt riktigt skönt [cool]
haha vart lite ckockad dock

man måste va helt avslappnad använda kondom helst (vi hade ju inte de dock [tard]) men men tror inte de kommer funka om man oroar sej

nån annan som vart me om samma sak? [surprised]


   
SvaraCitera

det beror på hur stor han har och hur djupt han tränger in [crazy]


   
SvaraCitera
Gifted

Kittieh:

MEN GÖR DET INTE BARA FÖR HANS SKULL FÖR IHELVETE

Lol, tjejer vaxar sig, noppar, plastikopererar, lyfter och fettsuger för killar... är inte det smärtsamt?

(Bara en reflektion, är själv varke för eller emot analsex, ssmaken är som sagt som baken)


   
SvaraCitera