Aviseringar
Rensa alla

ANARKI!!!


Ämnesstartare

haha schyssta trådar ni har om vad samhället behöver [wink] men en riktig anarkistisk land vore skööönare [badgrin]

Anarchy.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Nu håller jag visserligen med dig i att anarki nog inte vore så dumt. Men det vore ändå intressant att se vad det är du tycker verkar så bra med det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men äääh! Då skulle vi efter ett tag när inte alla samarbeter på något sätt att ätergå till att leva i grottor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Då skulle vi efter ett tag när inte alla samarbeter på något sätt att ätergå till att leva i grottor!

är du så säker på det [wink] har hört samma sak 1 gång förut [crazy] och jag tror att det är ganska vanligt att kasta ut hypoteser om hur det hade kunnat se ut en annan sak att leva med [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Men äääh! Då skulle vi efter ett tag när inte alla samarbeter på något sätt att ätergå till att leva i grottor!

Jo, det är sant. För det är ju fullkomligt omöjligt att samarbeta och leva tillsammans utan en stat. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Men äääh! Då skulle vi efter ett tag när inte alla samarbeter på något sätt att ätergå till att leva i grottor!

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fucking pöbelvälde, försvinn från min nation plx. [tired]

Image


   
SvaraCitera

Vi kan ha en anarki om vi utrotar alla idioter[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viva la resistance. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Nu håller jag visserligen med dig i att anarki nog inte vore så dumt. Men det vore ändå intressant att se vad det är du tycker verkar så bra med det.

Kan inte du förklara vad som är bra med anarki Nevon? Du har j uen sådan härlig berättarröst! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Kan inte du förklara vad som är bra med anarki Nevon? Du har j uen sådan härlig berättarröst! [rolleyes]

Nja, man ska ju helst prata skånska eller ha någon annan form av södermål för att få den riktiga berättarröstskänslan.
"Året var 1763. Dansken hade just fått på pälsen, och Kung Gustav kände sig trygg på tronen."
Det funkar liksom inte med min röst. [n]


   
SvaraCitera

det finns ju människor som inte kan hantera friheten att få döda någon..
hade alla vart shyssta å brytt sej om varandra hade de gått. IMO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANARKISTER FÖRENNEN EDER!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojdo333:

det finns ju människor som inte kan hantera friheten att få döda någon..
hade alla vart shyssta å brytt sej om varandra hade de gått. IMO

Du menar sjuka, eller berusade? Jag känner inte många människor som gillar att gå runt och mörda folk om de inte är mentalt störda på något sätt.


   
SvaraCitera