Aviseringar
Rensa alla

and say that to sound unique & cool. but really, they suck!


Ämnesstartare

Wanking BC:

[sad]

Jo, ungefär så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Alla delar väl den uppfattningen?

knappast, finns inte många uppfattningar alla delar och denna verkar inte många dela

Wanking BC:

finns väl ingen som är seriös med att hata saker för att de är mainstream

jo det finns väldigt många som dömer ut saker och inte vill testa dem pga många redan tkr om dem. som vägrar ta del av det, inte ger det en chans osv. och sedan även de som hela tiden ska uttala sig negativt om dessa saker för att låta alternativa och coola, även om de kanske tom tyckte om dem eller tyckte att de var okej.

är man reggad här borde man ha märkt det för länge sedan om man nu inte är en av dem [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

är man reggad här borde man ha märkt det för länge sedan om man nu inte är en av dem

Jag föredrar att se till att människor antagligen tycker att saker verkar dåliga utan att det är pga att de är mainstream eftersom att det vorre idioti

Lady gaga är inte särskilt bra btw!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Jag föredrar att se till att människor antagligen tycker att saker verkar dåliga utan att det är pga att de är mainstream eftersom att det vorre idioti

ja ibland kan det vara bra att vara naiv och

Nachac:

underskattar graden av dumhet människan är kapabel till.

så man slipper inse att verkligheten är en annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

så man slipper inse att verkligheten är en annan

Eller så har du fel, Fast det är ju omöjligt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Eller så har du fel, Fast det är ju omöjligt

"Alla delar väl den uppfattningen?"

anser att det nog är ganska omöjligt, rent logiskt, att alla delar den uppfattningen. speciellt när jag har träffat människor som faktiskt inte delar den. alltså brister teorin och ja, den är omöjlig

"Jag föredrar att se till att människor..."

du skrev att du föredrog att se det så och det kan säkert få dig att må bra att vara så naiv att man tror det bästa om folk på det sättet och när jag skrev

"så man slipper inse att verkligheten är en annan"

behövde det inte tvunget syfta till detta fenomen utan rent allmänt. det är nog härligt att inte se hur verkligheten faktiskt ser ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

"Alla delar väl den uppfattningen?"

Okej förlåt, jag menar att den absoluta majoriteten delar den uppfattningen, och de andra är korkade undantag

soimpolite:

"Jag föredrar att se till att människor..."

du skrev att du föredrog att se det så och det kan säkert få dig att må bra att vara så naiv att man tror det bästa om folk på det sättet och när jag skrev

läs ovan

soimpolite:

"så man slipper inse att verkligheten är en annan"

behövde det inte tvunget syfta till detta fenomen utan rent allmänt. det är nog härligt att inte se hur verkligheten faktiskt ser ut

Är det säkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Okej förlåt, jag menar att den absoluta majoriteten delar den uppfattningen, och de andra är korkade undantag

enligt mina erfarenheter och andra jag har pratat med så är det verkligen inte så. känns tvärtom som att det är väldigt uppenbart att det finns många som (utan att kanske ens aktivt tänka på det) ogillar/tar inte del av saker som är mainstream. man behöver inte tvunget hata det. hata är ett begrepp som kan misstolkas rätt grovt osv. men jag tror de flesta förstod vad jag menade, kanske finns ett undantag, vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

tror det framgick rätt bra i tråden jag länkade D:

Vem fan tar sig tid att läsa annat än vad som står i tråden i fråga? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vem fan tar sig tid att läsa annat än vad som står i tråden i fråga?

poängen är att det stod där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

poängen är att det stod där

Nej, poängen är att du ska skriva i tråden vad du vill ha sagt i tråden och endast länka till källor för att styrka din trovärdighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Nej, poängen är att du ska skriva i tråden vad du vill ha sagt i tråden och endast länka till källor för att styrka din trovärdighet.

det jag ville ha sagt har jag fått sagt, sluta klaga eller försvinn [shake]

bourgeoisie:

men nej

wowwo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

det jag ville ha sagt har jag fått sagt, sluta klaga eller försvinn

Men jag gillar att klaga. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Men jag gillar att klaga.

inte i min tråd!


   
SvaraCitera