Forumet - andas....

andas....

166 0 20

Spana också in:

Hjärtlös:

vet inte vad som är värst faktiskt

känslan när du sedan måste gå ut, antagligen.
var jättebra på att isolera mig när jag hade min värsta panikångesttid. det blir en vana till slut att ljuga och säga att man är upptagen och välja vägar där man kanske slipper träffa folk man känner bara för att slippa ljuga ännu mer, fastän man inget hellre vill än att umgås. så jävla jobbigt.
isola:

det blir en vana till slut att ljuga och säga att man är upptagen och välja vägar där man kanske slipper träffa folk man känner bara för att slippa ljuga ännu mer, fastän man inget hellre vill än att umgås. så jävla jobbigt.

[sad]

cuzIcan:

ån du litar på eller typ ungdomsmottagningen eller nåt och prata om de...

ska försöka ta emot den hjälp jag får
Hjärtlös:

vanliga handlingar
känner att allt socialt blir svårare

Det låter som social fobi. Har själv haft det, tillsammans med panikångest. Värsta tiden kunde jag inte ens gå i skolan för att jag bara var påväg att spy varje gång jag gick hemifrån. Det är verkligen hemskt, men det går att fixa hur omöjligt det än kan kännas.

Sök dig till en psykolog.
men om du känner du att inte orkar vara social osv så tror jag inte att det blir bättre av att tvinga sig själv bara "för att man ska", typ. så länge det inte går för långt så du blir jätteisolerad och blir en ond cirkel. hur mycket har du kvar av skolan osv? =(

men det går över, krama något o finn din inre styrka =)