Aviseringar
Rensa alla

Anden i glaset


Ämnesstartare

Hej, jag och ´mina kompisar ska köra anden i glasset i morronkväll. Finns det några special saker man borde veta? Typ hur man renar ett rum för att bli av med anden och sånna saker? Och om ni haft några erfarenheter och saker som anden sagt som faktist hänt?


   
Citera

En gång körde jag, min lillasyster och en kompis anden i glaset och vi frågade typ om anden fanns i rummet, om han/hon var elak, om han/hon var Satan osv. Sen började min systers garderob skaka[party]

Trots det tror jag inte ett piss på anden i glaset, så heyya!


   
SvaraCitera

Nää


   
SvaraCitera

alexius:

Finns det några special saker man borde veta?

att ni INTE ska leka med skiten!

alexius:

yp hur man renar ett rum för att bli av med anden och sånna saker? Och om ni haft några erfarenheter och saker som anden sagt som faktist hänt?

snackade med en tjej för något år sen som hade kört det flera år tidigare och som sedan flera år efter händelsen blev utsatt för anden genom att hennes garderob skakade.

det vettigaste ni kan göra är att INTE göra det!


   
SvaraCitera

Lav89:

det vettigaste ni kan göra är att INTE göra det!

oh my god [chocked][chocked][chocked][chocked]

....[tired]

Om man tror på spöken och andar är man fan retarderad.


   
SvaraCitera

[confused]Vafan, tror folk fortfarande på andar/spöken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Om man tror på spöken och andar är man fan retarderad.

Tycker du att folk som tror på gud är retarderade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fishie:

Vafan, tror folk fortfarande på andar/spöken?

Hur kan man missa att folk fortfarande tror på sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav89:

snackade med en tjej för något år sen som hade kört det flera år tidigare och som sedan flera år efter händelsen blev utsatt för anden genom att hennes garderob skakade.

det vettigaste ni kan göra är att INTE göra det!

Som tur är ska vi vara i källaren av ett hyreshus. Där folk har föråd [y]


   
SvaraCitera

alexius:

Som tur är ska vi vara i källaren av ett hyreshus. Där folk har föråd [y]

dem tjejerna va långt hemifrån när de lekte, denna tjejen var sedan hemma hos sig när det hände.. kvittar vart man är [rolleyes] lek inte med andar om du är någorlunda klar i skallen!


   
SvaraCitera

alexius:

Tycker du att folk som tror på gud är retarderade?

Klart dom är [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexius:

Hej, jag och ´mina kompisar ska köra anden i glasset i morronkväll. Finns det några special saker man borde veta? Typ hur man renar ett rum för att bli av med anden och sånna saker? Och om ni haft några erfarenheter och saker som anden sagt som faktist hänt?

Nej, det där är inget att leka med.

fishie:

Vafan, tror folk fortfarande på andar/spöken?

Ja, det är faktiskt riktigt många som tror på det nu. Det finns ju flera program på Tv:n....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fishie:

Klart dom är

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man skrämmer bara upp sig själv/varandra och lurar hjärnan till att tro att det finns något/någon där.


   
SvaraCitera