Aviseringar
Rensa alla

Anders sista knull


Ämnesstartare

Det var en varm kväll i tidiga augusti. Solen höll på att gå ner och himlen var vackert orangeröd. Anders vred om nyckeln i låset till sin gröna Volvo. [cool]
Han hade precis beställt en stor Kebabpizza med extra ost på toppen och sallad.

Han lutade sig tillbaka i sätet och startade bilen. Han svängde elegant ut på gatan och körde till pizzerian.

Väl där var inte pizzan klar än, så han köpte en flaska rött vin från 1943 och slog sig ner vid ett bord. En servitris kom med ett glas. Hon hade ljusbrunt hår till sina breda höfter och C-kupa. Hennes hy var gyllenbrun och den lilla vita klänningen hon hade på sig var tight. Hennes kattformade ögon inramades av svart eyeliner och långa ögongfransar.
Hon log förföriskt mot Anders när hon skruvade upp korken. Anders kände att han blev upphetsad - han hade inte fått till det på ett tag trots att han varit skolans kvinnokarl i sin ungdom.

Plötsligt flög korken iväg och rullade på golvet. Servitrisen böjde sig ner och hennes klänning var så kort att Anders kunde se hennes svarta spetstrosor. Servitrisen fick upp korken och vände sig åter mot Anders.

Anders tänkte att han var tvungen att säga något. Han kunde bara inte missa den här chansen!
- Hej, fick han ur sig. Vad heter du?

Servitrisen tittade förvånat på honom.
- Jag heter Elle, sa hon. Vad heter du då?
- Anders. Hur länge har du jobbat här?
- Jag sommarjobbar bara.
- Jaså det. Hur gammal är du?
- Jag fyllde 18 för en vecka sedan. Hur mycket vin vill du ha?
- Ta upp till kanten. Du kanske också vill ha ett glas?
- Tja, jag får ju faktiskt dricka nu.

Elle gick och hämtade ett till glas och slog sig ner. Efter ett tag kom pizzan. Anders skar den i små bitar för att verka sofistikerad.
Anders kunde nästan inte slita blicken från hennes urringning, men som den gentleman han var kollade han henne djupt in i ögonen.

Efrer några vinglas sa Elle:
- Jag vill att du följer med mig hem.
- Jag kör, sa Anders trots att han druckit lite för mycket.

Elle verkade inte bry sig om det utan satte sig glatt i framsätet på volvon och berättade var hennes hus låg.
Det visade sig att hon bodde i den fattiga delen av kvarteret.
- Bor en så vacker flicka som du här? sa Anders och rättade till glasögonen.
Elle svarade inte utan steg ur bilen och gick in i ett hus.
- Jag är inte den enda vackra flickan som bor här, sa hon.

Huset var fyllt av tjejer i korta klänningar som drack champagne. Anders fick värsta bången. [cool]

- Hur kan jag stå till tjänst, min herre? sa en storbystad blondin förföriskt.
- Anders, har du någonsin haft sex med flera? sa Elle och drog honom genom håret.
- Nej, sa Anders och kände sig som ett fån.
- Då är det på tiden att ändra det, eller vad säger ni? sa Elle och blinkade med ena ögat.

Ett tiotal tjejer gick fram till Anders och drog ner sina klänningar. Under hade de alla svart spets.

- Din tur, sa en rödhårig tjej.

Anders drog av sig tröjan och byxorna. Till sin förskräckelse hade han för små speedos på sig idag. Han hade visst glömt att raka ryggen också. Han drog av sig sina speedos så fort han kunde.

Blondinen började dra några drag på hans balle. Anders drog några djupa andetag och blundade. Hon började suga. Samtidigt smekte några andra tjejers hans mage.

Plötsligt slutade det. Anders öppnade ögonen. Det var helt mörkt.

- Hallå? ropade Anders.
Han hörde en dörr som slogs igen och steg som kom emot honom. I nästa sekund blev han nedslagen mot marken av ett basebollträ.
- Aj, sa han när han slog i huvudet.

Slut


   
Citera

Vad fan,jag heter ju Anders[sad]


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Anders vred om nyckeln i låset till sin gröna Volvo. [cool]

ok, det här är bara creepy [chocked]


   
SvaraCitera

lolig bump btw, dumisteche!


   
SvaraCitera

Försökte som fan att bli kåt. men det gick inte. inte ett uns fukt i fittan.


   
SvaraCitera

You are the first will be my last - will be my final words


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Blondinen började dra några drag på hans balle

Det där var väl ändå inget knull! Jag känner mig lurad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergartner:

Det där var väl ändå inget knull! Jag känner mig lurad!

Det kommer en del 2 sen. [wink]


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Det kommer en del 2 sen.

En del två? Ska den handla om nekrofili?


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Det kommer en del 2 sen

Tänkte då Anders är DÖD. Eller ska han återupplivas? Satsar du på en Sci-Fi här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergartner:

En del två? Ska den handla om nekrofili?

kindergartner:

Tänkte då Anders är DÖD. Eller ska han återupplivas? Satsar du på en Sci-Fi här?

Närå han är inte död. Än. Hur skulle han kunna säga "aj" om han var död? [no-no]
I alla fall, jag kan avslöja att nästa kommer innehålla mer.. good stuff. [bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigsmile][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Pink Friday:

Närå han är inte död. Än. Hur skulle han kunna säga "aj" om han var död?

Han dog efteråt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergartner:

Han dog efteråt!

Nej, han slog bara i huvudet. Läs om.


   
SvaraCitera