Aviseringar
Rensa alla

Andra bisexuella här?


Ämnesstartare

Hej!  Vet själv inte helt än om jag är eller inte. Har liksom bara gillat en tjej, annars har det alltid varit killar. Så vet inte om jag skulle definiera mig som det. Men jag skulle i alla fall gärna vilja prata med andra som är det, har hört att det också kan hjälpa för att inse om man är det eller inte, och hur man känner själv. Hade tänkt åka med en kompis till Elgania, men dagarna och tiderna passar inte, med att hinna åka dit osv. Så vill gärna träffa en tjej/prata med en tjej som är det på annat sätt. Det vore bra om du bor i närheten Uppsala, ifall om vi skulle träffas. Pratar annars gärna på skype. 🙂


   
Citera

Har ju bara varit med killar, men aldrig med tjejer. Kanske skulle kunna vara bi, men är nu experimentell .


   
SvaraCitera

Jag är bi :3 bor i ssträngnäs menmen 


   
SvaraCitera

finns massor xD


   
SvaraCitera

Nej, beklagar... STRAIGHT.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag gillar humlor mer än bin.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag har bara varit tillsammans med killar men haft kortare fysiska förhållanden med tjejer. Definierar mig som bi eller pan ändå, jag vet ju att sexuell attraktion såväl som att romantiskt intresse kan uppstå med kvinnor. Det är egentligen ingenting att stressa över: blir du kär i någon så blir du kär. Ta det som det kommer! Känner igen mig i vad du skriver, var också osäker förut, men har släppt det nästan helt nu.

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17. Jo, men blir så frustrerad. Inte bara just faktumet att jag troligen är bisexuell, utan mest att jag är kär i en nära kompis, har varit det sen i somras nu, och det släpper liksom inte. Är med henne typ varje dag, men hon kommer nog aldrig kunna känna så för mig. Kanske ska vara glad att vi i över huvud taget är kompisar? Men jag vill att hon ska gilla mig som jag gillar henne. Och jag tror knappast hon känner nåt sådant, isåfall skulle jag nog märkt det på henne, så mycket som vi är med varandra. Och jag är ju inte jättediskret heller, så hade hon gillat mig hade hon ju kunnat visa det.


   
SvaraCitera

Ja, men det har aldrig besvärat mig särskilt mycket. 


   
SvaraCitera
dreys

känner igen mig så mycket i det du skriver. är precis som du troligtvis bi. aldrig varit med en tjej dock.  


   
SvaraCitera

Homunculi:
Ja, men det har aldrig besvärat mig särskilt mycket. 

Skönt. Det har ju mkt att göra med vilka sorts människor man lever med och relationer till dessa etc etc.  Men har nog alltid mått dåligt av min läggning... :/


   
SvaraCitera