Aviseringar
Rensa alla

ANDROID-APPAR?


Ämnesstartare

Hej,

Jag har just skaffat mig en android-mobil och hittar inte i androidvärlden bland tusentals appar... Har letat fram några och laddat ner, men har någon tips på någon kul app :)? Även om ni har iPhone kan ni ju svara då de flesta iPhone-appar även finns till android...

Muchas Gracias (:


   
Citera
Ämnesstartare

Glömde skriva, det kan vara allt ifrån spel till seriösa till måste-ha-appar.......... 😉


   
SvaraCitera

GTunes Music, man kan söka och ladda ner alla låtar gratis 🙂 ikonen är grön och har typ en ipod i mitten skit bra!


   
SvaraCitera

Kul vet jag inte men IMDB, tv.nu och wapedia är några iaf jag använder en hel del. Och det hörs väl vad det är så de behöver väl ingen närmare beskrivning. Vill du ha någon bra webläsare så tycker jag skyfire är rätt bra!

Lite kul spel:
Angry birds - Du måste ha!!
Link It
Slice it


   
SvaraCitera

El Guaje:

Angry birds - Du måste ha!!

hittade bara angry birds season [tard] rätt lame gillar ej sådana spel

City jump verkar rätt kul även om jag inte spelat det så mycket


   
SvaraCitera
Åtta

Jag rekommenderar www.appbrain.com. Där kan du på ett ytterst smidigt vis kolla efter applikationer och markera dem för installation. När du sedan öppnar Appbrain-applikationen i din mobil så kan du automatiskt installera alla applikationer som du markerat för installation. Du får även rekommendationer och se vad som är "hett" just nu.


   
SvaraCitera

useless facts [blush]


   
SvaraCitera

PowerAMP är utan tvekan bästa musikspelaren.
VPlayer är bäst för video.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

www.appbrain.com

Är ju nära på lika smidigt med webbversionen av Android Market nu när man kan installera appar direkt i telefonen genom att trycka på "installera" där.


   
SvaraCitera
Åtta

Buddah:

Är ju nära på lika smidigt med webbversionen av Android Market nu när man kan installera appar direkt i telefonen genom att trycka på "installera" där.

Mjo, men rekommendationerna på Appbrain är mycket bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oh, tack! jag har laddat ner massor nu 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markets

GetJar - (Måste installeras utanför Market) gratis betal-appar och spel, helt lagligt!

Appland - (Måste installeras utanför Market) ett bra alternativ till vanliga Android Market, där det bara är kvalité-testade appar och spel. Det går också att betala via
telefonräkning.

Spel

Minecraft Pocket Edition - Minecraft i mobilen!

Space Cat - Riktigt roligt spel.

Det är dom jag kommer på för tillfället.


   
SvaraCitera