Aviseringar
Rensa alla

Android Market... Hjälp!


Ämnesstartare

Det är så här att jag har en samsung galaxy gio... Och Halebop kontantkort, de 2 första veckorna jag hade mobilen var jag inne på Android Market (grejen) som finns i mobilen redan när man startar den första gången... iaf jag installerade (laddade hem) säkert 3-4 spel och lite ringsignaler, för det stod "bra gratis spel" och jag trodde de var gratis, är de de? eller kostar de efter ett visst antal veckor man har haft spelet? För min mobil SLUKAR pengar! och jag har inte skickat många sms och inte har jag ringt mkt heller... Eller är det så att om jag är inne på internet en dag och det kostar 9 kroner eller nåt, så kostar det varje dag även fast jag inte är inne på internet?
tacksam för hjälp! 😉


   
Citera
Tyrael

MaDDDie:

och jag trodde de var gratis, är de de?

ja

MaDDDie:

eller kostar de efter ett visst antal veckor man har haft spelet?

nej

MaDDDie:

Eller är det så att om jag är inne på internet en dag och det kostar 9 kroner eller nåt, så kostar det varje dag även fast jag inte är inne på internet?

det kan du läsa i ditt abonnemangsavtal [smile] VSG


   
SvaraCitera

MaDDDie:

Eller är det så att om jag är inne på internet en dag och det kostar 9 kroner eller nåt

ja


   
SvaraCitera

Hejsan

Hittade vad du skrivit nu! Nyare telefoner koppnar upp sig på nätet ofta för att söka uppdateringar till de spel och appar du tagit ner.
Har du kontantkort så kan det mycket väl vara så att du kommer upp i de 9 kr per dag det kostar att surfa med maxtaxa.
Kolla in på halebop.se så ser du nu förmånliga avtal för surf om man laddar mad 200 kr eller 300 kr.

Mvh halebop


   
SvaraCitera