Aviseringar
Rensa alla

Ang. ansökan till universitet - frågor och diskussioner


Ämnesstartare

vad händer om det inte finns plats? e jag fortf reggad i programmet fast inte pluggar kurserna pga platsbrist? det kmr finnas plats eftersom det är lite högre nivå och och när vi pluggade grundnivån var det några platser över. aja 
tänker gå dit ändå och närvara o  förvirra skiten ur dem Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jan björklund borde kastas t krokodiler 


   
SvaraCitera

kanske e

kakakaka:
vad händer om det inte finns plats? e jag fortf reggad i programmet fast inte pluggar kurserna pga platsbrist? det kmr finnas plats eftersom det är lite högre nivå och och när vi pluggade grundnivån var det några platser över. aja 
tänker gå dit ändå och närvara o  förvirra skiten ur dem Skadeglädje

vet ej hur det är för er, men för oss är det typ skitsamma om man lyckats anmäla sig till programmets kurser i tid eller ej. antar att skolan mest vill veta hur många som tänkt läsa vidare på programmet. mejla syon och fråga!

kakakaka:
jan björklund borde kastas t krokodiler 

är ej hans fel att ni har sämst system!


   
SvaraCitera

kakakaka: vad händer om det inte finns plats? e jag fortf reggad i programmet fast inte pluggar kurserna pga platsbrist?

Ofta ni inte har platsgaranti för programstudenter? Och hur tidig anmälning har ni egentligen :s


   
SvaraCitera

Och Björklund är dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: mejla syon och fråga!

mejlade och ringde sönder överallt, fick veta att jag får senanmäla mig och Se Hur Det går, tänker ändå dyka upp till kursen och säga att jag har anmält mig. 

Blivande_japan: är ej hans fel att ni har sämst system!

han är fortf sämst

DeathOrGlory: Ofta ni inte har platsgaranti för programstudenter? Och hur tidig anmälning har ni egentligen :s

tydligen inte. fick inte ens information om det pga är newbie och de förväntar sig att alla vet allt.


   
SvaraCitera

kakakaka:

mejlade och ringde sönder överallt, fick veta att jag får senanmäla mig och Se Hur Det går, tänker ändå dyka upp till kursen och säga att jag har anmält mig. 
   

märkligt system


   
SvaraCitera
reben

snart e d dax


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev ni antagna???? vad ska ni plugga va ska ni göra! tell me

e nervös för allas skull Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
blev ni antagna???? vad ska ni plugga va ska ni göra! tell me

e nervös för allas skull Rodnar

VET INTE ÄN JAG KISSAR PÅ MIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån som plughar i gbg? Kan man få bostad såhär sent eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b

Bööööörg:
Nån som plughar i gbg? Kan man få bostad såhär sent eller?

va ska du plugga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
b
va ska du plugga?

En keff kurs på 15 hp om latinamerika har jag blivir antagen till iaf som andra val... hoppas jag kommer in på mitt första val i ekonomisk historia) dock i lund (är reserv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: En keff kurs på 15 hp om latinamerika har jag blivir antagen till iaf som andra val... hoppas jag kommer in på mitt första val i ekonomisk historia) dock i lund (är reserv)

gött.. grattis! vrf vill du inte gå på gu? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

gött.. grattis! vrf vill du inte gå på gu? 😛

Tack! Vill gärna plugga i gbg bara kursen som inte verkar så intressant, ändrade mig efter att ha sökt till den


   
SvaraCitera