Aviseringar
Rensa alla

Ang. att dejta


Ämnesstartare

Men ingen skriver vad dom skulle vilja göra! Om jag bjuder ut er på en dejt nu: vad skulle vi göra tycker ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig varit på dejt och skulle nog inte vilja det heller. Men kanske för att testa.

ainos:

Snubben var läskig som fan. Började prata om vår framtid och att han ville åka till Iran och Thailand med mig (?) och att han ville träffa min familj och att vi skulle bli så jävla bra tillsammans. Och så slutade det med att han började slåss med en annan snubbe som provocerade honom i samma bar.

Haha 🙁 Vad jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

tackade precis ja till en. på onsdag usch. gillar inte "dejter".

:DDDDDDD
Jag ska på en på torsdag. Vi får hålla tummarna för varandra att det blir så lite awkward som möjligt.
Vad ska ni göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Men ingen skriver vad dom skulle vilja göra! Om jag bjuder ut er på en dejt nu: vad skulle vi göra tycker ni?

Trodde att dejt betydde att man ska äta på restaurang och sitta mittemot varandra med tända ljus och prata om saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och äta skaldjur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd igen:

varför inte lära känna varandra bara och se var det leder

Är det inte det som en dejt är då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att jag dejtade Martin med. Men vi var liksom inte medvetna om det. Vi ba blev kära. Sånt händer ju. Det är inte samma sak då. Det är en annan grej när man säger "hej, du och jag ska träffas och övertyga varandra om att vi är varandras drömpartner". SÅNT pallar jag inte. Det är så jävla awkward och fel och onaturligt och påklistrat. Det ska vara naturligt.

...... Som att dricka vodkashots .... helt naturligt ...... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att vodkashots är en given del av en dejt [blush]


   
SvaraCitera

Kusten:

Jag vet inte om du vet det, men vi har varit grannar sen jag var sex år och jag undrar om vi skulle kunna träffas någon gång, hitta på något kul? Eller jag vet inte bara lära känna varandra. Vad sägs?

sure, vet du var jag bor nu eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Känns som att vodkashots är en given del av en dejt

En shot för varje pinsam tystnad [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...eller ja, beror iofs på vad som man definierar som dejt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Gjort det en gång. Måste vara en av det mest obekväma jag varit med om.

Utveckla [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Utveckla

Redan berättat detta en gång.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Känns som att vodkashots är en given del av en dejt

Mm... När en karl beställer tre vodkashots på 45 minuter till mig så vet jag att dejten kommer sluta bra. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Redan berättat detta en gång.

Åååå tror jag kommer ihåg nu. Kul. [blush]


   
SvaraCitera