Aviseringar
Rensa alla

Ang min kropp


Ämnesstartare

Vad ska jag göra? Jag ger nästan upp mitt liv eftersom jag har så mycket komplex. Folk ger mig alltid kommentarer av att jag är så smal och jag tar åt mig jättemkt. Jag har min kropp jag kan inte gå runt på sommaren som vanliga ungdomar för jag skäms så mkt . Jag försöker verkligen gå upp. Jag äter jättemkt mat frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål. Plus att jag tar gainers(viktökning) Det hjälper inte? Jag väger 45kg är 163 och 16år jag vill ha en normal kropp. Jag vill inte ha dåligt självförtroende och börja gymnasiet eller i sommar. [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

du har kommit fel, här gnäller tjejer över att dom är tjocka[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät tills du vill spy, varje gång du äter? [bigcheers]
Men kom inte gnäll sedan när du inte kan bli av med extrakilona. [no-no][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väll inte så farligt?
jag är 163 och väger 38 kg och är 14 år.


   
SvaraCitera

pics or gtfo


   
SvaraCitera

Äntligen någon som är smal.
Vafan, sluta klaga. Fint med att vara smal, passa på innan din ämnesomsättning kollapsar! [party]


   
SvaraCitera

maariiie:

text

Njut av denna tid.
När du blir lite äldre kommer du bli TJOCKIS!

Min kompis är skitsmal och går aldrig upp i vikt vad hon än äter.
Hennes mamma hade samma problem när hon var mindre, men när hon fylle runt 25 så ba POFF så blev hon tjåck [smile]


   
SvaraCitera

Styrketräna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

pics or gtfo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla svar, 🙂


   
SvaraCitera

Woe is you.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maariiie:

Vad ska jag göra?

Visst väger du för lite till din längd. En del människor har sån ämnesomsättning som gör att det kan vara svårt eller rent av omöjligt att öka i vikt. Jag tycker först och främst att du ska försöka tycka om din kropp som den är! Alla människor är fina på sitt sätt, oavsett om man är smal, tjock eller mittemellan[y] Sen finns det ju såklart risker med att vara underviktig som du är, precis som det finns risker med att som jag väga för mycket. Jag tycker du ska prata med en läkare så kan hon/han hjälpa dig att komma till rätta med ditt problem. Kanske blir du skickad vidare till en dietist? Hoppas det ordnar sig för dig tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filuran:

vissa har sån ämnesomsättning bara

jag tror jag har de, och min mammaär också smal så det vara efter henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Äntligen någon som är smal.
Vafan, sluta klaga. Fint med att vara smal, passa på innan din ämnesomsättning kollapsar!

Men jag har väldigt smal, jag har typ inge kött på benen[shake]


   
SvaraCitera