Aviseringar
Rensa alla

Ang raderade trådar


Ämnesstartare

Varför raderar ni moderatorer trådar? Hade tillgång till trashcan för nån månad sedan och såg massor av icke inaktiva trådar (dvs inaktiva ett halvår osv) där. Såg heller inte anledningar till varför dom tagits bort.

+ Vilka regler gäller borttagande av trådar och låsande av trådar? (När en användare själv ber om detta osv)


   
Citera
Ämnesstartare

Maktmissbrukare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Hade tillgång till trashcan för nån månad sedan

Hurdå? Hade du hackat ett modkonto? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tofu:

Hurdå? Hade du hackat ett modkonto?

Nope, har inte hackat något konto.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Nope, har inte hackat något konto.

Hur kunde du ha tillgång till Trashcan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Varför raderar ni moderatorer trådar?

dubbeltrådar eller trippel osv raderas då det räcker med en.

om användaren har ett väldigt personligt skäl till att ta bort, t.ex den skrivit personliga saker om sig själv eller andra och ångrar det.

allmänt retarded trådar

rent trams brukas tas bort


   
SvaraCitera

Idoufe:

. Såg heller inte anledningar till varför dom tagits bort.

Det kan bero på att du inte var eller är moderator och att du inte skall ha tillgång till trashcan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

om användaren har ett väldigt personligt skäl till att ta bort, t.ex den skrivit personliga saker om sig själv eller andra och ångrar det.

När jag frågade om det så ville ni ej ta bort tråden.

Crypto:

allmänt retarded trådar

Det var trådar som ej var det, inte heller trippelpostade osv.

Hampie:

Det kan bero på att du inte var eller är moderator och att du inte skall ha tillgång till trashcan.

Så du menar att ni har en tråd där ni skriver varför ni raderat trådar? Hittade ingen sådan tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

När jag frågade om det så ville ni ej ta bort tråden.

Beror på sammanhanget. Inte alltid dem raderas.

Idoufe:

Hittade ingen sådan tråd.

Du ska som sagt inte ha tillgång till trashcan, eller annat som vi moderatorer har. Antar att det var variabel eller TC som visade dig men om det är en nuvarande mod så hoppas jag att den i fortsättningen inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Beror på sammanhanget. Inte alltid dem raderas.

Tycker att ni kan vara konsekventa med era beslut. Antingen så är det ett JA för ALLA eller ett NEJ för ALLA.

Crypto:

Du ska som sagt inte ha tillgång till trashcan, eller annat som vi moderatorer har. Antar att det var variabel eller TC som visade dig men om det är en nuvarande mod så hoppas jag att den i fortsättningen inte gör det.

Nej, faktiskt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Tycker att ni kan vara konsekventa med era beslut. Antingen så är det ett JA för ALLA eller ett NEJ för ALLA.

rödingjävel klagar på att vi är konsekventa och du klagar på att vi inte är det, ska ni användare bestämma er snart? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tofu:

Hur kunde du ha tillgång till Trashcan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

rödingjävel klagar på att vi är konsekventa och du klagar på att vi inte är det, ska ni användare bestämma er snart? 🙂

Ja, jag menar. Antingen så ger ni ALLA som går OT varningspoäng, eller så ger ni INGEN (Ett exempel bara). Så, om nu ska radera folks trådar efter begäran, ska ni göra det med allas. Detsamma gäller låsningar av trådar.


   
SvaraCitera

Tofu:

Hur kunde du ha tillgång till Trashcan då?

Sluta undvik frågan -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Sluta undvik frågan -.-

Nån bugg eller nåt antar jag. Fö så är det OT.


   
SvaraCitera