Aviseringar
Rensa alla

Ang rökning


Ämnesstartare

Röker du? Om du röker hur kommer det sig? Om du INTE röker hur kommer det sig?


   
Citera

röker ibland i samband med fylla, för det är chill


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Jag röker inte, det är äckligt och förstör mina lungor. Har aldrig testat, sa att har jag en bra anledning så gör jag det. Kom inte på någon innan jag blev 20, efter det har det känts ännu mer värdelöst. Rökning borde förbjudas mer eller mindre på allmän plats.[party]


   
SvaraCitera

Röker för att det är mycket bättre än att äta konstant.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

röker inte, för att snus är bättre. fast har slutat med det tramset också. båda är onödiga o slukar massa pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren. Ja rökning är inte bra!


   
SvaraCitera

vrf ska jag lägga ut pengar på skit som gör min kondition ÄNNU sämre undrar jag


   
SvaraCitera

Ja.
jag gör det för att det är tufft och passar min image


   
SvaraCitera

chupacabra:

Röker du?

Nej inte regelbundet.
Det händer väl på fest ibland.
Oftast utan att jag ens tänker på det.

chupacabra:

Om du INTE röker hur kommer det sig?

Det är skadligt och dyrt och ger rynkor runt munnen snabbare..
Jag föll aldrig för något grupptryck eller coolhetsfaktor och ser ingen anledning till att börja nu heller.
Dessutom har jag känsliga luftrör och lungor och vill inte ramla ihop och dö efter en veckas rökning bara för att få ha en pinne i munnen och se snygg ut på bild. [smile]


   
SvaraCitera

+
Jag har varit en sportfåne och skogsmulle hela mitt liv.
Det går inte riktigt ihop med rökning.


   
SvaraCitera

röker endast i samband med fylla, när jag är deprimerad, ångestig eller när jag allmänt känner för det. i snitt typ ett paket i veckan kanske, eller lite mindre än så tillomed. gör det för att jag gillar det helt enkelt.


   
SvaraCitera

krasch:

skogsmulle

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men man får köpa cigaretter när man är 18 år men inte sprit? Tycker ni man borde höja gränsen?


   
SvaraCitera

äh, vem bryr sig. mer cigaretter åt folket och mer sprit åt folket och mer knark åt folket och mer sex med barn åt folket och mer alexander bard åt folket och mer galenskap åt folket och mer bdsm-sex åt folket och mer cyanid åt folket och mer syfilis åt folket och mer skadegörelse åt folket och mer skogsutflykter åt folket och mer mordbränder åt folket.


   
SvaraCitera