Aviseringar
Rensa alla

Ang rökning


ja
pga e beroende började tidigt i sjuan kanske, det är en stor vana..
men lär sluta snart...e så äckligt o röka när man tränar...


   
SvaraCitera

Nej jag röker inte, men händer att jag tar en cigg i samband med fest - men även då väldigt sällan.
Cigaretter är: Äckliga.


   
SvaraCitera

Angelize:

e så äckligt o röka när man tränar...

Finns inget värre när man är ute och går, cyklar eller springer när man får springa förbi en rökare...eller möter.[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

davvelito:

Finns inget värre när man är ute och går, cyklar eller springer när man får springa förbi en rökare...eller möter.[mad][mad][mad]

Haha, jag har blivit jättemedveten om att det finns många som hatar röklukt på senaste tiden, så försöker verkligen undvika att blåsa åt någons håll [crazy]


   
SvaraCitera

Angelize:

Haha, jag har blivit jättemedveten om att det finns många som hatar röklukt på senaste tiden, så försöker verkligen undvika att blåsa åt någons håll [crazy]

Rökare brukar vara bra på att blåsa neråt när man står och pratar med dem, bättre att blåsa uppåt direkt.[y] Ett tips [wink]

Men du kanske gör det redan :$


   
SvaraCitera

davvelito:

Rökare brukar vara bra på att blåsa neråt när man står och pratar med dem, bättre att blåsa uppåt direkt.[y] Ett tips [wink]

Ja, blåser upp och åt höger lr aa sidan. [crazy][crazy]
funderar på att försöka snusai stället... slipper man stinka rök + billigare.


   
SvaraCitera

Angelize:

Ja, blåser upp och åt höger lr aa sidan. [crazy][crazy]

Cred till dig[y]


   
SvaraCitera

röker för att få lungcancer och dö med värdighet


   
SvaraCitera

mammon:

mer cigaretter åt folket och mer sprit åt folket och mer knark åt folket och mer sex med barn åt folket och mer alexander bard åt folket och mer galenskap åt folket och mer bdsm-sex åt folket och mer cyanid åt folket och mer syfilis åt folket och mer skadegörelse åt folket och

go folket its your birthday


   
SvaraCitera

Röker på fest eftersom det är socialt. Enbart därför


   
SvaraCitera

Röker på fester. Annars aldrig. Får ångest. Och jag älskar att springa - det går inte ihop.


   
SvaraCitera

Hej pene[cute]

Jag röker ej bara ibland när jag är på fest osv.


   
SvaraCitera

Vet ej varför dock. Tänker ej i normala banor.


   
SvaraCitera

jag röker för att jag gör det och för att jag tycker om det och för att jag vet att jag ser så badass ut och så, heheheh neee

ja röker å de kanske e lite dumt menmen


   
SvaraCitera

chupacabra:

Om du röker hur kommer det sig?

Vet inte riktigt.. Men det är underhållande när man har tråkigt.. [shake]

Har haft planer på att sluta, har väl det fortfarande.. Men inte idag. [sad] Men inom en snar framtid iaf.


   
SvaraCitera