Aviseringar
Rensa alla

ang. träff med en man jag knappt känner och "bara" köra bil...


Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Ta med dig pepparsprej och åk lugnt.

galet bästa iden. undrar hur jag ska hantera den bara när jag kör i 200 blås på en liten väg men iallafall 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vad är problemet. Kan du inte försvara dig själv, eller är du ännu ett lättpåverkat fruntimmer som klipper trosorna så fort någon ger dig en komplimang?

du MÅSTE väl vara smart nog att jag verkligen inte ligger bara för att köra bil... du jag måste tala om att jag är mer kåt på att köra än ligga 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hade du varit kille hade du ju nog inte ens blivit bjuden? Du kan ju bara tacka nej, så är du samma situation som vilken kille som helst skulle varit? BFD.

nja det är speciell bil och en speciell man. det är ingen skummis så alls. han är reko kille. det är situttionen som gör mig osäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hade du varit kille hade du ju nog inte ens blivit bjuden? Du kan ju bara tacka nej, så är du samma situation som vilken kille som helst skulle varit? BFD.

nja det är speciell bil och en speciell man. det är ingen skummis så alls. han är reko kille.


   
SvaraCitera

Harpyja:

är du ännu ett lättpåverkat fruntimmer som klipper trosorna så fort någon ger dig en komplimang?

Är du? [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill ta dig i tvåan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

lol låter ju f1 fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamlol:

du MÅSTE väl vara smart nog att jag verkligen inte ligger bara för att köra bil... du jag måste tala om att jag är mer kåt på att köra än ligga 😉

Nu var ju inte frågan om du ville ligga eller inte.

pallo217:

Är du? [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]

Beror på om du luktar gott.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Beror på om du luktar gott.

Jag luktar bacon och curry [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar också bilar[blush]
Image


   
SvaraCitera